Se indlæg
 Udskriv debat
Formalin et stort problem på friske varer
Yonok
Myndighederne er bekymrede over det store forbrug af det forbudte stof formalin på varer fra frisk varer markeder.

http://www.bangko...cal/396653

dutling68
de der såkaldte Myndigheder hvorfor slår de så ikke hårdt ned på dem som bruger det og gir dem nogle bøder så de kan mærke det..men det har de såkaldte Myndigheder ikke tid til, men nu har har vi gjort opmærksomhed på problemmet og så må folk selv finde ud af hvad de vil og ja i morgen har alle glemt det velkommen til thailand Sunflower
Jeg brugte de fleste af mine penge på sprut, kvinder og hurtige biler. Resten ødslede jeg væk...........

Yonok
de der såkaldte Myndigheder hvorfor slår de så ikke hårdt ned på dem som bruger det og gir dem nogle bøder så de kan mærke det..men det har de såkaldte Myndigheder ikke tid til, men nu har har vi gjort opmærksomhed på problemmet og så må folk selv finde ud af hvad de vil og ja i morgen har alle glemt det velkommen til thailand

Jeg har lidt svært ved at besvare dit spørgsmål ang. hvorfor myndighederne ikke gør som du siger....men i artiklen står der jo at de netop gør noget og hvis ikke de gjorde var artiklen nok ikke blevet lavet eftersom det jo er myndighederne og ikke artiklens ophavsmand der foretog disse test.
Med hensyn til om du har glemt det imorgen kan jeg heller ikke svare på og tror og mener heller ikke at du kan udtale dig på andres vegne om hvorvidt vi har.
Jeg kan sige at her hos os bliver grønt og fisk købt i de store forretninger der har en kontrol på varerne,hvis ikke vi får det direkte fra familie eller gode venner og mon ikke det er sådan for manges vedkommende.

dutling68
ang formalin så har det vaaret brugt i mange år ja alt den tid jeg har vaaret her og det er snart 8 år, jeg mener de har hafr masser af tid til at gøre noget ved det og nu pipper de lidt.jeg køber da også ind i de store butikker..men hvad gør den lokale thaier de køber da ind på det lokale marked for det er lige lidt biliger der.men klart lad os nu se hvad der sker..for jeg mener om en uge er alt glemt fra Myndighederene side som så alt andet her.......
Jeg brugte de fleste af mine penge på sprut, kvinder og hurtige biler. Resten ødslede jeg væk...........

Spring til debat: