Se indlæg|
Smilets land
|
|
| marn |
Lagt på d. 28/02-2014 09:05
|
|
Begynder ![]() Antal indlæg: 24 |
Hej med jer.... Smilets land,- Ja jeg bliver dybt berørt hver gang jeg ser denne video,,,har set den nogen gange og den ligger også i en tråd her i forummet, men jeg så lige den dukkede op på youtube igen. |
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 28/02-2014 09:40
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3980 |
Så engang en video fra barerne i Pattaya. Der var en meget vellignende ung kvinde, der gemte sin hånd. Tilsyneladende havde personen der filmede, også set denne dokumentar, og ville filme hendes hænder. Blev også selv rørt i sin tid, pigen er yderst charmerende. Ville ikke have noget i mod at adoptere hende, hun appellerer til farmanden i mig. ![]() |
|
|
|
| flyer |
Lagt på d. 28/02-2014 12:38
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 688 |
Puha, trist historie...
Vær mod andre som du ønsker de skal være mod dig
ทำดีได้ดี ทำชั่วได้ชั่ว Watching You |
|
|
|
| birkedhoj |
Lagt på d. 28/02-2014 14:43
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 738 |
Jeg kan ikke åbne linket !!
Flyver PE med THAI altid
|
|
|
|
| Anjin |
Lagt på d. 28/02-2014 15:58
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 170 |
wow ....sikke en sød kvinde og meget trist historie. Åbenbart fra 2002, men først på youtube i 2013 (?) eller har jeg misforstået det ? |
|
|
|
| farao54 |
Lagt på d. 28/02-2014 16:57
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 550 |
Damn.. Den gør helt ondt ind i hjertet... Desværre står denne historie ikke alene... |
|
|
|
| Papa |
Lagt på d. 28/02-2014 17:24
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 245 |
Ja du har helt ret farao, og hun er desværre ikke alene ![]() |
|
|
|
| marn |
Lagt på d. 28/02-2014 22:15
|
|
Begynder ![]() Antal indlæg: 24 |
Anjin skrev: wow ....sikke en sød kvinde og meget trist historie. Åbenbart fra 2002, men først på youtube i 2013 (?) eller har jeg misforstået det ? Nej jeg mener den har ligget på youtube før 2013, den ligger også i en tråd her i forummet, men jeg kan ikke hitte den... Ja det er sgu en trist historie og sikkert bestemt ikke enestående !! |
|
|
|
| flyer |
Lagt på d. 01/03-2014 14:07
|
|
Ja det er sgu lige til at få ondt i maven af, at sådan en skøn tøs ikke er her mere.... Men hun har jo et kæmpe ansvar for sit eget liv, hvorfor tager hun ikke det alvorligt? Virkelig trist. Bryder mig bestemt ikke om den scene hvor farang holder om hende om halsen, der kan man rigtig se hvor meget hun betyder for ham: ZERO!!! Og præcis sådan har jeg det med alle de svin der tager til Thailand kun for at købe sex. Han siger godt nok at hun betyder meget for ham, det har hun nok hørt 1000 vis af gange og lige så snart han har fået et par dråber for meget, kan han tillade sig at behandle hende som det passer ham, det er nok derfor der er så mange thai-farang forhold der ikke holder. Tænk hvis man med et slag kunne stoppe denne afskylige sexturisme, hvor kunne det være fedt!!! Sorry det sure opstød, men fuck hvor jeg syntes det er synd for de stakkels piger :-( Vær mod andre som du ønsker de skal være mod dig
|
|
|
| Amagerdreng |
Lagt på d. 01/03-2014 15:46
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 652 |
@flyver Du har så meget ret.. Og tænk sig han står og siger han er lærer i Thailand, man må sgu håbe det er en løgn i hans hals for stakkels elever...Manden skulle bankes tilbage til England (lyder som om han kommer derfra) og have forbud mod at undervise i Thailand igen...Men er det ikke altid den slags Fandens kale man desværre tit og ofte ser når de har fået for meget til halsen. Deres motto må være "Hjemme godt men ude bedst - her kan vi opfører os som vilde dyr" Dette ikke kun møntet på Englændere næ det er nok desværre hele verdens mænd Dk inc. So sorry ingen nævnt ingen ramt.
Vi må tage til takke med hvad vi ved - ikke hvad vi vil gætte på.
|
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 02/03-2014 12:00
|
|
Har brugt lang tid på at finde ud af hendes historie. Denne doku får rigtig megen kritik. Mange steder på nettet bekræfter dette: UPDATE (OCT 18,2010) - After watching the film I immediately suspected that the apparent death of Pla, was nothing more than a typical story told by Thai bar girls when they no longer want to speak with someone. After some investigation, I have seen several stories from people who say they were working in the same bar district where Pla worked. I have seen stories written by friends of Pla and people who know her well. While I have yet to see concrete proof, I feel that there is more information to suggest that Pla is in fact alive and well, than there is to suggest that she is dead! Jordan Clark, CBC television and everyone involved in the making of the film "Bangkok Girl", will have a lot of explaining to do! Here is a statement from one of Pla's friends: "Khun Pla is alive and well, living a very successful married life outside of Thailand, with the ability to come and go as she pleases. The content of Jordan Clark's trash may turn out to be very damaging to her and her loved ones." I will continue to update this page and provide further proof when it becomes available. |
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 02/03-2014 12:23
|
|
I was shocked to see this , I know ( knew ) Pla very well from 2002-2003 , she was bartending at my daytime hangout then Check Point Charlies in the old CEP. The part-2 photo's of the 3 girls , the one in the middle is " O " , she was a manager at CPC's and a big sister to Pla. Those pics were from cupid bar on suk/22 bar complex. Which " O " bought into. I do remember Pla telling me about Jordan , dont remember meeting him , but from what Pla told me , he was a real asshole. The last I heard from Pla , a few years back , she married a German guy , 50's maybe , traditional Thai wedding , then moved to Germany and seemed very-very happy. She sent me pics but I cant seem to find them on my PC. I'm going to shoot her an email and if I get a reply i'll post it here. And no , I never boom-boomed with Pla , just kinda hung out with her and her friends. She is a very funny girl with a vibrant personality. Bada :beer: Bing |
|
|
|
| Frank |
Lagt på d. 02/03-2014 13:11
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2141 |
Sød pige, kedelige historie med hånden (hvis den er sand), ulidelig speaker, der flere gange maler en glorie over sit eget hoved. Og nærig var han også - hiver hende ud fra hendes arbejdsplads i flere dage uden at betale så meget som en bøjet satang. Også selvom historien om den syge mor nåede med på de få dage. Slutningen om pigens død er (bekvemt?) fuldstændig udokumenteret. Jeg gad nok vide, hvordan han fandt ud af hun var død, og hvordan han fik adgang til politirapporter, og hvorfor han ikke viser dem i programmet. Især set i lyset af vandango indlæg. Mon ikke manuskriptet var skrevet inden han tog til Bangkok? Det gætter jeg på. |
|
|
|
| farao54 |
Lagt på d. 02/03-2014 13:39
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 550 |
Godt research Vandango... Ifald de indlæg er sande, så er det jo godt nyt, og Jordan skulle skamme sig over ikke at have gjort sit arbejde bedre før han proklamerede hende død. |
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 02/03-2014 21:03
|
|
Søgte på hendes navn og film, blev meget overrasket over at der var så megen kritik. Helt ærligt håbede jeg på, at hun levede i dag. Så jeg hælder til at hun er kommet væk, og har det godt. |
|
|
|
| flyer |
Lagt på d. 03/03-2014 19:49
|
|
Ja, håber også hun lever i bedste velgående den lille skønne Pla. Men fuck da en syg historie!!! Hvad skulle det til for mon??? Mine anelser om at han var et svin var så ikke så langt fra endda
Vær mod andre som du ønsker de skal være mod dig
|
|
|
| sudsakhon |
Lagt på d. 03/03-2014 20:17
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2675 |
Et gæt kunne være, at instruktøren ville tilføre lidt mere dramatik til sin dokumentar. Jeg kender lidt til dokumentarfilm indenfor dette emne (har tekstet thai dialoger). Det jeg hørt er at selve emnet (hvor hjerteskærende det end er) er så gennemtygget, at der skal mere til for at "fange interessen" Det er kun et gæt, men jeg ved, at på universiteterne i Thailand er de godt og grundigt trætte af vesterlændinge som vil "forske" i emnet prostitution og barliv. |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.