Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
kan godt lide at gå i biografen nå jeg er i pat kommer i the avenue på second road og i central festival pattaya beach det er bare irriterende at de sender de samme film hvad tænker de thaier på ? kender i andre biografer i pattaya ? håber på svar
Jeg kan også lide at gå i biografen i Pattaya. Men en ting jeg hader ved det er aircondition’en. Hvorfor skal der være så frygtelig koldt i de thailandske biografer? Det er lige før, man skal tage overtøj på for at holde ud til at være der.
Jeg kan også lide at gå i biografen i Pattaya. Men en ting jeg hader ved det er aircondition’en. Hvorfor skal der være så frygtelig koldt i de thailandske biografer? Det er lige før, man skal tage overtøj på for at holde ud til at være der.
Kunne ikke være mere enig.. Men jeg tror at jeg har fundet ud af, at det oftest kun er i den helt store sal at det er ulideligt koldt... Så når man vælger film, så tjek hvilken sal der spilles i... Man kan jo blive alvorligt syg af den aircon..
Kunne ikke være mere enig.. Men jeg tror at jeg har fundet ud af, at det oftest kun er i den helt store sal at det er ulideligt koldt... Så når man vælger film, så tjek hvilken sal der spilles i... Man kan jo blive alvorligt syg af den aircon..
har altid en hætte trøje med i biografen ved aldrig hvor meget gas de har på aircon"en