Se indlæg
 Udskriv debat
biografer i pattaya
Mc laren
kan godt lide at gå i biografen nå jeg er i pat Wink kommer i the avenue på second road og i central festival pattaya beach det er bare irriterende at de sender de samme filmHeadbanger hvad tænker de thaier på ? kender i andre biografer i pattaya ? håber på svarCool

Amagerdreng
Kan fortælles kort "SAME-SAME" i alle tre stks for der ligger også en bio i BIG C. Men prisen er ikke den samme alle steder-
Vi må tage til takke med hvad vi ved - ikke hvad vi vil gætte på.

maik
Jeg kan også lide at gå i biografen i Pattaya. Men en ting jeg hader ved det er aircondition’en. Hvorfor skal der være så frygtelig koldt i de thailandske biografer? Det er lige før, man skal tage overtøj på for at holde ud til at være der.
I fiktionen findes adgangen til virkeligheden …

maikjensen.dk

http://www.maikjensen.dk
Nirvana
der er også en biograf i Central Department Store (Central Festival Pattaya Beach)
Bang Lamung District
Chon Buri
Thailand
Come As You Are

Amagerdreng
Så er det lige man bør læse indlæg et igen @Nirvana. Sorry kunne ikke lade være.
Vi må tage til takke med hvad vi ved - ikke hvad vi vil gætte på.

farao54
maik skrev:

Jeg kan også lide at gå i biografen i Pattaya. Men en ting jeg hader ved det er aircondition’en. Hvorfor skal der være så frygtelig koldt i de thailandske biografer? Det er lige før, man skal tage overtøj på for at holde ud til at være der.

Kunne ikke være mere enig.. Men jeg tror at jeg har fundet ud af, at det oftest kun er i den helt store sal at det er ulideligt koldt... Så når man vælger film, så tjek hvilken sal der spilles i... Man kan jo blive alvorligt syg af den aircon..Smile

handy
farao54 skrev:

maik skrev:

Kunne ikke være mere enig.. Men jeg tror at jeg har fundet ud af, at det oftest kun er i den helt store sal at det er ulideligt koldt... Så når man vælger film, så tjek hvilken sal der spilles i... Man kan jo blive alvorligt syg af den aircon..Smile

har altid en hætte trøje med i biografen ved aldrig hvor meget gas de har på aircon"en

Mc laren
tak til alle for svar Smile nå alt kan jo ikke være verdensklasse i pattaya Grin

Spring til debat: