Se indlæg
 Udskriv debat
Danske film på nettet
Webmaster
Der ligger lidt danske film ude på nettet, så her er en tråd hvor de kan postes.

Lægger selv ud med Syg og Munter med Jørgen Ryg, Det var en lørdag aften og S/S Martha.

Syg og munter er titlen på en roman fra 1972 af Sven Holm. Romanen var forlæg for et tv-spil med samme titel fra 1974. Tv-spillet havde blandt andre Jørgen Ryg og Sigrid Horne Rasmussen i hovedrollerne.

Den unge pige Trine, venter lørdag aften sin kæreste, sømanden Hans, hjem. De glæder sig til at være sammen, men forskellige begivenheder gør, at Hans aldrig når frem. Samtidig præsenteres vi for Trines mere eller mindre særprægede naboer.

Martha er en dansk folkekomedie fra 1967, skrevet af Erik Balling og Henning Bahs med instruktion af Balling. Filmen handler grundlæggende om det gode skib "Martha", en gammel rustdynge som er meget elsket af besætningen. Undervejs i sejladsen møder de den norske konkurrents skib, "Harald", et langt større og flottere skib, end deres eget.

God fornøjelse.
Med venlig hilsen

Webmaster
Email: webmaster@dansk-thai.dk
Website: www.thailand-portalen.dk

Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.

http://www.thailand-portalen.dk
dutling68
her er 2 super gode film...

Jeg brugte de fleste af mine penge på sprut, kvinder og hurtige biler. Resten ødslede jeg væk...........

Papa
Fed tråd Webmaster.
Jørgen Ryg er altid guld værd!

Denne film har også fået masser ef roser.

Redigeret af Papa d. 22/03-2014 13:57

juj
Ja rigtig fed tråd, særlig det gode skib Martha var et meget glædeligt gensyn, fra min sømands tid, den var fast inventar i skibets film bibliotek og havde kult status. Åh ja disse minder.

GAMBIT
Danske film I fremragende kval

http://viooz.co/c...ry/Denmark
Too much agreement kills a chat.
- Eldridge Cleaver

Conrad
Hej GAMBIT,

Der er godt nok mange film paa den side, men de vil have ens creditcard nummer incl. cvv nummeret, de skriver godt nok at det er gratis, men........

Men maaske du har fundet ud af downloading uden at opgive dit creditcard nr.?

Hilsen
Conrad

GAMBIT
Yderst besynderligt ! Jeg har brugt denne kanal over en længere periode, men rigtigt nok så sker der lige nu intet... ?

Har forsøgt i forskellige browsere uden det virkede også.

Jeg holder øje med når den er up and running igen Smile
Too much agreement kills a chat.
- Eldridge Cleaver

Spring til debat: