Se indlæg
Thailand Portalen (version 2004) » Helbred, sundhed, velvære og sygdom » Andet om helbredet
 Udskriv debat
Hvem Skal Til Thailand?
Jonner3000
Kære ”Thai Friends”

Jeg tænkte at der ikke kunne ske noget ved at spørge herinde:

Der skulle vel ikke sidde en person i Danmark nu, som skal rejse til Thailand inden den 14 Maj 2014 cirka.

Jeg har nemlig et brillestel i Danmark, som jeg desværre glemte at få med da jeg forlod Danmark.
Det var lidt ærgerligt fordi det er et godt brillestel, som jeg er meget glad for.
Planen var at jeg skulle have sat nye brilleglas i dem mens jeg var hernede.

Lige for tiden bruger jeg kontaktlinser, men savner at have en erstatning for kontaktlinser, til om aftenen når øjnene bliver trætte.

Jeg er villig til at betale dig lidt, hvis du kan tage dem med herned til Thailand fra Danmark.
Hvis det ér, så kan jeg arrangere at få dem leveret til dig på din adresse i Danmark.
Jeg bor selv i 2500 Valby.
Møder selvfølgelig dig i Thailand, på det tidspunkt og sted som passer dig bedst.
Evt. kan du også ligge dem til mig et sted i Thailand (f.eks. i Bangkok) - og så kan jeg altid hente dem der.

Svar venligst i denne tråd, eller send mig en privat besked herinde hvis det passer dig bedre.
Ellers har jeg også en e-mail:

På forhånd tak for hjælpen.

Venskabelige hilsner, Jonas.

Druwor
Hej Jonas

Jeg rejser til Thailand den 8. maj men jeg lander først kl. 12:25 den 9. da jeg flyver med Emiraets via Dubai. Kommer med EK384
Jeg kan kan godt tage det med for dig, men jev ikke m der er andre der rejser får.
Jeg bor selv list udenfor Holbæk, så det er ikke så langt fra Valby.
Vi kunne jo mødes I lufthavnen, jeg skal videre til Hua Hin.

Sen mig en PB hvis det bliver aktuelt.
Jo mere man ved,..
Jo mere ved man man ikke ved...

Spring til debat: