Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Hun er i DK nu, men skal hjem d. 13/5 på 90 dagens visum. Hun komme tilbage til August, hvor vi ville giftes os. De kan vil ikke smide hende hjemme igen når vi ansøger om familesamføring nu i danmark, efter vi er gift????
Hun er i DK nu, men skal hjem d. 13/5 på 90 dagens visum. Hun komme tilbage til August, hvor vi ville giftes os. De kan vil ikke smide hende hjemme igen når vi ansøger om familesamføring nu i danmark, efter vi er gift????
Nej, det gør de normalt ikke, hvis I indlevere ansøgningen med de nødvendige papirer, inden hendes visum løber ud. Det er kun, hvis jeres ansøgning afvises, at hun skal rejse hjem, men det vil de meddele per brev omkring 14 dage før.
"Hvis du er i et land i 14 dage, så kan du skrive en roman,
hvis du er der i et halvt år, så kan du skrive en artikel,
men hvis du er der i 20 år, så kan du ikke skrive noget."
Jeg har lige nogle spørgsmål ang. samme emne....
Kæresten er lige nu her i DK på 90 dages visum som udløber 21 Juni
Vi var begge foreberedt på at vi måske ville søge om familiesammenføring så derfor har hun også en Civilstands attest med fra Thailand som er helt "frisk".....
Mine spørgsmål er så :
I hvilken rækkefølge "angriber" vi sitiuationen efter at vi har indgået ægteskab her i DK...?
Hvor "tæt" på hendes visum udløbs dato kan vi gå inden at vi gifter os...?
Mange har sikkert været igennem det samme, så jeg vil heller "for-spørge-mig" end at "for-gøre-mig"..........
kan gå lige så tæt på at i "tør".
Ansøgningen om familiesammenføring skal bare være indleveret, og modtaget med stempel mens hun har lovligt ophold i Danmark .
Det har hun til udløbet af sit visums periode.
Hvor "modig" man så bør være, hænger sammen med i hvor høj grad man sætter sin lid til at alt går glat igennem.
Men har I først en vielsesattest, så er det bare at få den ansøgning sendt. Ingen grund til at vente
Jeg siger som sudsakhon, kom bare igang men den ansøgning om FS. Når engang tidsubegrænset (permanent) opholdstilladelse kommer på tale, så gælder tidspunktet (dato) hvor i har søgt om FS....
Så jo før jo bedre. Held og lykke!
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude.
I can assure you it is much, much more important than that."