Se indlæg|
Fly SAS Thai + lidt andet
|
|
| HD |
Lagt på d. 09/05-2014 08:59
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 73 |
Lige en spørgsmål Min kæreste kommer her til sommer i 2 måned. Når jeg er inde at se på fly kan jeg se SAS stadig flyver i mange måneder inu. Troede de have holdt?. en anden ting kan man flytte lidt inden for de 2 måneder som vi har søgt om og fået? nogle dage er det billiger |
|
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 09/05-2014 09:44
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5069 |
Sas flyver ikke på ruten CPH-BKK længere, og det ligger heller ikke i kortene at selskabet kommer til at beflyve denne rute fremadrettet. mvh |
|
|
|
| kiml |
Lagt på d. 09/05-2014 10:27
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 686 |
de billeter du ser er Thai billeter da de har samarbejde med Thai HD skrev: Lige en spørgsmål Min kæreste kommer her til sommer i 2 måned. Når jeg er inde at se på fly kan jeg se SAS stadig flyver i mange måneder inu. Troede de have holdt?. en anden ting kan man flytte lidt inden for de 2 måneder som vi har søgt om og fået? nogle dage er det billiger |
|
|
|
| natty |
Lagt på d. 09/05-2014 10:53
|
![]() Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3021 |
SAS har såkaldt code-share på Thais rute foreløbig tll og med oktober. På nogen afgange er SAS billigere og omvendt, hvis det kun er prisen som tæller. Check også de forskellige betingelser/billettyper for afbestilling og ændring af rejsen hvis det har betydning. PS tråden skal vist flyttes fra telefoner og telefoni :-) Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin
|
|
|
|
| zapper |
Lagt på d. 09/05-2014 15:18
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 442 |
HD skrev: Lige en spørgsmål Min kæreste kommer her til sommer i 2 måned. Når jeg er inde at se på fly kan jeg se SAS stadig flyver i mange måneder inu. Troede de have holdt?. en anden ting kan man flytte lidt inden for de 2 måneder som vi har søgt om og fået? nogle dage er det billiger Det fremgår at det udstedte visum i hvilken periode, der kan rejses indenfor. Så indenfor den periode har du frit valg til at ligge rejsedatoerne. |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.