Se indlæg|
Travlt på ambassadens visa afd ?
|
|
| taxidriver990 |
Lagt på d. 21/05-2014 19:10
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 578 |
Hej Er der nogen der ved om der i øjeblikket er travlt på ambassaden med hensyn til visa ansøgninger til Danmark ? Tak for hjælpen Almindelig sund fornuft er ikke så almindelig endda Bekymringer er som en gyngestol. De holder dig beskæftiget, men du kommer ingen vegne Kernen i frihed er at tvivle på autoriteter |
|
|
|
| buick |
Lagt på d. 21/05-2014 19:51
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 549 |
jeg har ingen ide men kunne da ikke forstille mig andet end de har rygende travlt sommeren står jo for døren og dem som vil besøge danmark skal have visum klar inden de kan komme |
|
|
|
| Anonym Bruger |
Lagt på d. 22/05-2014 01:49
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 776 |
taxidriver990 skrev: Hej Er der nogen der ved om der i øjeblikket er travlt på ambassaden med hensyn til visa ansøgninger til Danmark ? Tak for hjælpen Sådan så det ud iflg. mail fra ambassaden for 2 måneder siden. Der er sikkert ikke blevet mindre travlt. Hej igen, Tak for din mail, og undskyld vort sene svar. Her er meget, meget, meget travlt i øjeblikket. – Ja, det vil være nemmest blot at bringe de papirer I plejer at tage med. – Har hun været i DK mange gange kan vi give hende et visum med gyldighed for flere år – så slipper I for at komme hen til os med alle papirerne så ofte. – Tjek lige at hendes pas er gyldigt nogle år ud i fremtiden.. Med venlig hilsen/ Best regards ______________________________________________________ ANNETTE ROSENQVIST ATTACHÉ (CONSULAR / CULTURAL) HEAD OF VISA SECTION DIRECT + (0) 2 343 1121 ROYAL DANISH EMBASSY, BANGKOK SATHORN SOI 1 (10 SOI ATAKARN PRASIT) / 10120 BANGKOK PHONE +66 809 2 343 1100 7 WWW.THAILAND.UM.DK |
|
|
|
| handy |
Lagt på d. 22/05-2014 05:09
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1057 |
Vi fik visa til konen på 20 minutter et multy 3 års kørte så en tur og hentede passet en times tid senere det tilbud har vi ikke fået før.....men det kræver jo forudgående tidsbestilling på Ambassaden og der var jeg tidlig ude da jeg var klar over vi ville være i Bangkok den 20-21 April de ser jo helst man tager på deres visum center hvor man ikke behøver at bestille tid og dem er vi færdige med konen har 2 gange ventet over 4 timer samt de har talt nedladende til en veninde som var med den ene gang som før første gang skulle lave visa og var i tvivl om noget hvilket jeg også oplyser når jeg ringer til Ambassaden for de prøver også at få dig på visum centret da det jo er skide nemt...... god dag Handy |
|
|
|
| Anonym Bruger |
Lagt på d. 22/05-2014 08:58
|
handy skrev: Vi fik visa til konen på 20 minutter et multy 3 års kørte så en tur og hentede passet en times tid senere det tilbud har vi ikke fået før.....men det kræver jo forudgående tidsbestilling på Ambassaden og der var jeg tidlig ude da jeg var klar over vi ville være i Bangkok den 20-21 April de ser jo helst man tager på deres visum center hvor man ikke behøver at bestille tid og dem er vi færdige med konen har 2 gange ventet over 4 timer samt de har talt nedladende til en veninde som var med den ene gang som før første gang skulle lave visa og var i tvivl om noget hvilket jeg også oplyser når jeg ringer til Ambassaden for de prøver også at få dig på visum centret da det jo er skide nemt...... god dag Handy Visum Centret er nemt, bare ikke for os kunder. I den danske afd. af dette center (VFS), er der 3 skranker. Deres åbningstid er fra kl. 09.00 morgen. Man kan trække nummer fra kl. 08.30. Det gjorde vi og fik nummer 4. Kl. 09.15. dukker een medarbejder op. Først da klokken var over 10.00, kom de 2 sidste medarbejdere. Vi kom til skranken ca. kl.11.00. Deres sagsbehandling er under al kritik. Vi kom bla. til at betale for oversættelse af helt unødvendige papirer, viste det sig senere. Så dem, (VFS) har vi også droppet. |
|
|
|
| Anonym Bruger |
Lagt på d. 22/05-2014 08:59
|
handy skrev: Vi fik visa til konen på 20 minutter et multy 3 års kørte så en tur og hentede passet en times tid senere det tilbud har vi ikke fået før.....men det kræver jo forudgående tidsbestilling på Ambassaden og der var jeg tidlig ude da jeg var klar over vi ville være i Bangkok den 20-21 April de ser jo helst man tager på deres visum center hvor man ikke behøver at bestille tid og dem er vi færdige med konen har 2 gange ventet over 4 timer samt de har talt nedladende til en veninde som var med den ene gang som før første gang skulle lave visa og var i tvivl om noget hvilket jeg også oplyser når jeg ringer til Ambassaden for de prøver også at få dig på visum centret da det jo er skide nemt...... god dag Handy Visum Centret er nemt, bare ikke for os kunder. I den danske afd. af dette center (VFS), er der 3 skranker. Deres åbningstid er fra kl. 09.00 morgen. Man kan trække nummer fra kl. 08.30. Det gjorde vi og fik nummer 4. Kl. 09.15. dukker een medarbejder op. Først da klokken var over 10.00, kom de 2 sidste medarbejdere. Vi kom til skranken ca. kl.11.00. Deres sagsbehandling er under al kritik. Vi kom bla. til at betale for oversættelse af helt unødvendige papirer, viste det sig senere. Så dem, (VFS) har vi også droppet. |
|
|
|
| Nahm |
Lagt på d. 22/05-2014 09:34
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 513 |
I mit og kærestens tilfælde gik visumsagen meget pænt. Det var lige før song kran og der var pres på, det tog 1,5-2 timer på VFS, der skulle som nyt denne gang bruges tid på at tage fingeraftryk ( alle 10) og billeder af øjne også, vi var tilfredse med at visaet var klar på en uge. Der var masser af mennesker på VFS. Mvh,
Nahm |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.