Se indlæg|
Svømning i Thailand
|
|
| osito |
Lagt på d. 01/02-2006 12:14
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 2 |
Heysa Ja svømning er jo ikke det der bliver diskuteret mest på Dansk-Thai, men måske ved nogen noget... det er ja forsøget værd. Jeg arbejder som svømmetræner her i det møgkolde Danmark og vil høre om der er nogle der ved om det er muligt at arbejde som svømmetræner i Thailand. Her tænker jeg ikke på tilrettelæggelse af ølstafetter, find en bestem øl på bunden osv. i søndagsskolen , men på konkurrenceplan.Det kunne jo eventuelt forbindes med lærerjob eller pædagog, det ville bestemt ikke gøre noget. Bare jeg kan komme afsted, da grunden selvfølgelig også er, at savnet til min kæreste bare bliver større og større for hver dag der går. Når jeg nu endelig har fået mig taget sammen til at skrive mit første indlæg vil jeg gerne benytte lejligheden til at takke, rose og klappe for og af en kanon side. Det er selvfølgelig ment til jer der laver den, men også til alle som bidrager..... Mange tak mvh Osito Drømmene er ikke større end dem der drømmer dem Tv2 |
|
|
|
| thomas2610 |
Lagt på d. 01/02-2006 13:12
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 71 |
Hejsa En hurtig søgning med google, gav bla [url]www.siamswim.com[/url] og http://www.isb.ac..._Swim_Team dem kunne du prøve at skrive til. De kan måske hjælpe. ![]() Her søger de lærere http://www.isb.ac...ons_Vacant ![]() mvh Thomas Redigeret af thomas2610 d. 01/02-2006 13:23 |
|
|
|
| osito |
Lagt på d. 02/02-2006 10:24
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 2 |
Hej Thomas 2610 Mange mange tak. Jeg syntes ellers jeg havde kigget og søgt, men åbenbart ikke godt nok. Jeg har allerede fået svar tilbage dernede fra, så det bliver spændende at se hvad det ender med mvh Osito Drømmene er ikke større end dem der drømmer dem Tv2 |
|
|
|
| thomas2610 |
Lagt på d. 03/02-2006 20:20
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 71 |
Hej Osito Det var så lidt, held og lykke med det. Jeg søgte med swimming thailand coach på google mvh Thomas ![]() |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.