Se indlæg|
implantater
|
|
| sony |
Lagt på d. 29/05-2014 20:09
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2037 |
Nogle der ved hvad en implantat koster sådan ca gerne i party
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
|
| buick |
Lagt på d. 29/05-2014 23:03
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 549 |
Det kommer an på hvilken kvalitet du vil have både på selve implantatet tandlægen, service, sted uddannelse osv osv fra den dårligste til den bedste vil jeg tro 2-3000 til 25.000 Bath |
|
|
|
| hugoboerge |
Lagt på d. 30/05-2014 05:15
|
![]() Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5534 |
buick skrev: Det kommer an på hvilken kvalitet du vil have både på selve implantatet tandlægen, service, sted uddannelse osv osv fra den dårligste til den bedste vil jeg tro 2-3000 til 25.000 Bath Vi betalte THB 65,000.- per styk. Korrekt kommer an paa kvaliteten. |
|
|
|
| hugoboerge |
Lagt på d. 30/05-2014 05:18
|
http://www.bangko...0PFKfD_BwE Her er prislisten fra Bangkok Dental Center. |
|
|
|
| Anonym Bruger |
Lagt på d. 30/05-2014 05:23
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 776 |
hugoboerge skrev: buick skrev: Det kommer an på hvilken kvalitet du vil have både på selve implantatet tandlægen, service, sted uddannelse osv osv fra den dårligste til den bedste vil jeg tro 2-3000 til 25.000 Bath Vi betalte THB 65,000.- per styk. Korrekt kommer an paa kvaliteten. Det samme her... 65.000 Bht. for et Schweizisk produkt. Priserne starter omkring 45.000 Bht. Bkk-Pt. Hospital ca. 85.000 bht. for samme produkt og de er ganske ferme til at lave en masse forundersøgelser, som du skal betale separat. |
|
|
|
| pgh2511 |
Lagt på d. 30/05-2014 05:59
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 7 |
En ny tand koster typisk 50,000 baht i Pattaya. Kan anbefale "Pattaya Smile Dental Clinic" overfor Tuk Com på Pattaya Tai. Husk på at du skal først ha' indopereret skruen og såret skal lukke inden du kan få sat tanden på. Det tar typisk 3-4 uger. Kontakt dem evt gennem deres hjemmeside http://www.dental...each.com/. Konen fik sat 3 nye tænder ind over en 1½ måneds periode og hun brokkede sig ikke meget. Dyrt men godt. Jeg har selv fået skiftet plumper samt fået nye kroner på et par tænder der og er meget tilfreds (hvis man kan være det for et tandlæge besøg). Hvis du er mere til Pattaya nord ,ligger der et par gode klinikker på Pattaya-Naglua RD. Een ligger lige over for Jake Bar. Jeg har ikke selv prøvet, men en makker var godt tilfreds med både behandling og pris. Lad være med at gå efter det billigste knald tilbud. Selv i Thailand koster kvalitet altså penge. MvH Per |
|
|
|
| hugoboerge |
Lagt på d. 30/05-2014 06:37
|
Paa den klinik jeg gik paa i Bangkok moedte jeg en australier som tog hertil for at faa ordnet taender. Han ville vaere her i 14 dage og han naevnte at ferien var "gratis" pga af besparelsen Thailand vs Australien. I Australien betaler man for det kirurgiske indgreb separat og det alene koster mere end de THB 65,000 som vi betalte. |
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 30/05-2014 07:01
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2037 |
Takker for alle de fine svar. Har godt nok fået lavet alle mine tænder hos en tandlæge i pattaya men nu har jeg desværre tabt en af dem og den tandlæge jeg bruger her i dk for at rense dem siger den ikke kan laves og hvis jeg skulle Gøre noget siger hun den skal rives ud
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
|
| Anonym Bruger |
Lagt på d. 30/05-2014 09:26
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 776 |
Jeg undrer mig over at høre om dem herinde, som får det hele klaret på 3-4 uger. Jeg venter først 3 måneder efter tand udtrækning, før skruen bliver indsat. Så yderligere 3 måneder, før kronen bliver monteret. Altså et halvt år, uden det store smil ![]() |
|
|
|
| hugoboerge |
Lagt på d. 30/05-2014 14:00
|
DK skrev: Jeg undrer mig over at høre om dem herinde, som får det hele klaret på 3-4 uger. Jeg venter først 3 måneder efter tand udtrækning, før skruen bliver indsat. Så yderligere 3 måneder, før kronen bliver monteret. Altså et halvt år, uden det store smil ![]() Det er helt korrekt DK. Kirurgen indsaetter noget materiale efter tandudtraekning som skulle danne basis for indsaetning af skruen, saa saadan ca. 6 maaneder passer meget godt. |
|
|
|
| handy |
Lagt på d. 30/05-2014 18:09
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1057 |
ja jeg fik da også skuet op i kæbebenet først og skulle så vente 3 md før de blev sat op god weekend dejligt med fri aircon er på ferie i Danmark flot vejr men køligt |
|
|
|
| kiml |
Lagt på d. 31/05-2014 09:51
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 686 |
Har fået et tilbud på 45,000 Bath for en Europæisk kvalitet samme sted men desvære mangler kæbe til at sætte den fast i så dette vil koste ca 90.000 Bath incl. implantat, og vil tage ca.3-5 mdr pgh2511 skrev: En ny tand koster typisk 50,000 baht i Pattaya. Kan anbefale "Pattaya Smile Dental Clinic" overfor Tuk Com på Pattaya Tai. Husk på at du skal først ha' indopereret skruen og såret skal lukke inden du kan få sat tanden på. Det tar typisk 3-4 uger. Kontakt dem evt gennem deres hjemmeside http://www.dental...each.com/. Konen fik sat 3 nye tænder ind over en 1½ måneds periode og hun brokkede sig ikke meget. Dyrt men godt. Jeg har selv fået skiftet plumper samt fået nye kroner på et par tænder der og er meget tilfreds (hvis man kan være det for et tandlæge besøg). Hvis du er mere til Pattaya nord ,ligger der et par gode klinikker på Pattaya-Naglua RD. Een ligger lige over for Jake Bar. Jeg har ikke selv prøvet, men en makker var godt tilfreds med både behandling og pris. Lad være med at gå efter det billigste knald tilbud. Selv i Thailand koster kvalitet altså penge. MvH Per |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.