Se indlæg
 Udskriv debat
Kanon nyt sted Paradis/avslapning 100%
Anonym Bruger
Jeg vil bare lige gøre opmærksom på et rigtigt lækkert nyåbnet sted, kun 35.km fra Nakhon si Thammarat!
800.bath hele året, helt nye værelser med aircondition,køleskab,tv og alle bungalows med havudsigt og kun 20.m til stranden det fås ikke bedre, og slet ikke i det prisleje!!
Dette sted er simpelthen et besøg vær, det er total afslapning, så nu behøver man ikke tage helt ned til Koh Lipe, en god time med fly fra Bangkok og en halv times kørsel!
Det er utrolig behagelige mennesker, som er behjælpelig med alt så som transport fra lufthavn/togstation mm!
Loma Beach Resort/facebook prøv at tage et kig, og hvis hils Wallan og Sao mange gange fra mig!

Mvh
Michael

hugoboerge
Michael Andersen skrev:

Jeg vil bare lige gøre opmærksom på et rigtigt lækkert nyåbnet sted, kun 35.km fra Nakhon si Thammarat!
800.bath hele året, helt nye værelser med aircondition,køleskab,tv og alle bungalows med havudsigt og kun 20.m til stranden det fås ikke bedre, og slet ikke i det prisleje!!
Dette sted er simpelthen et besøg vær, det er total afslapning, så nu behøver man ikke tage helt ned til Koh Lipe, en god time med fly fra Bangkok og en halv times kørsel!
Det er utrolig behagelige mennesker, som er behjælpelig med alt så som transport fra lufthavn/togstation mm!
Loma Beach Resort/facebook prøv at tage et kig, og hvis hils Wallan og Sao mange gange fra mig!

Mvh
Michael

Er der et link til stedet ?

Anonym Bruger
Loma Beach Resort på facebook!
Du kan bare søge Loma Beach Resort i Google, så kommer den et stykke nede i facebook!
Hjemmeside arbejders der på!
Redigeret af Anonym Bruger d. 01/06-2014 17:07

moerk5002
https://www.faceb...ach.Resort

På Facebook siden skrives der fra 100-300 dkkr per. nat så det må jo være 6-1800bht per nat... Men ser da nydeligt ud......

Anonym Bruger
Det er 800.bath og det er 10000% sikkert, jeg talte selv med ejeren i går aftes, ellers prøv at send dem en besked, så får du det bekræftet selv!

Spring til debat: