Se indlæg|
Phuket igen igen
|
|
| Anonym Bruger |
Lagt på d. 05/06-2014 04:48
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 302 |
Det bliver forhåbentligt bedre meget snart, inden Alle finder andre steder/lande at tage hen? 73 taxi drivers arrested in Phuket anti-mafia drive! Det bliver bare ved og ved, og jeg kan efterhånden godt forstå alle dem som jeg kender enten er flyttet, eller har fundet andre steder at tage på ferie/bo desværre, men et eller andet sted, er det sku deres egen skyld at turisterne skrider! |
|
|
|
| maik |
Lagt på d. 05/06-2014 14:21
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 582 |
Phuket News har en artikel om arrestationerne mv.: http://www.thephu...-46662.php |
|
|
|
| Conrad |
Lagt på d. 05/06-2014 14:42
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 959 |
Hej Michael, Du kender da ogsaa mig lidt og jeg bor stadig paa Phuket, har snart gjort det i 8 aar og er glad for det. Det er da godt at der er en ikke korrupt politi chef, som er ved at rydde op i korruptionen og magtmisbruget i taxi og tuk-tuk branchen og faar arresteret mange af dem som er skyld i problemerne. Jeg har lige vaeret nogle dage i hovedstaden, daarlig luft og varmt, saa jeg er glad for at komme hjem igen i dag til frisk luft og "koeligt" klima og en dejlig regnbyge. Fra Phuket International tog vi en meter taxi hjem og ingen problemer med overpris der. At turisterne skulle vaere holdt op med at komme til Phuket er vist ikke rigtigt, maaske er der nogle som tager andre steder hen, men saa er der nye som kommer til. God Grundlovsdag Conrad |
|
|
|
| JanH |
Lagt på d. 05/06-2014 17:48
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 100 |
Ja, der jo stadigvæk masser af russere, kinesere og aussies der strømmer til Phuket´s "Green Season" - lad dem bare, så er de fjolser da samlet et sted! |
|
|
|
| Conrad |
Lagt på d. 05/06-2014 18:04
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 959 |
@JanH Nej, de kommer ikke alle til Phuket, de er ogsaa alle de andre steder hvor turisterne kommer i Thailand, saa samlet et sted er de ikke, heldigvis. Men der hvor jeg bor ser vi sjaeldent nogen af de nationaliteter du omtaler, bortset fra en australier og en russer, som bor her permanent. |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.