Se indlæg
 Udskriv debat
Ang.billetter.
lindy
Hej, har i går modtaget billetter, fra A-T-C. Grin Men der står en del mere, på de billetter end jeg tidligere har set. Det er med Thai-air d.9/2-23/2. Jeg gengiver noget af det her, med håb om at nogen af jer der er Thai air hardcore ved hvad det betyder.

T G ONLY / SK INTERSCAN// NONEND/

NONREF / NO CHNGS PERM

Der står næsten det samme på den anden billet på nær PERMIT/TED til sidst, hvorfor er der forskel på de to? Grunden til min skeptis, skal findes i at jeg p.g.a. sprogforviklinger, måtte stave vores navne mange gange, Wink og alligevel er der fejl! Nå det betyder nok ikke så meget, da thaierne også er meget kreative i deres stavemåde. Jeg vil bare lige sikre mig at alt glider glat da det er første gang med Thai air. Hvad gør man iøvrigt m.h.t. genbekræftelse? det er ikke nødvendigt med S A S ! J a man ringer vel et nummer, som jeg formoder at alle hoteller har, eller hvad?

CoolCoolCoolGrin
V.H Lindy

Kimpil
Nonref = Nonrefundable, betyder du ikke kan få billetten refunderet No Chngs perm = No changes permitted, betyder billeten ikke kan ændres
Nonend = Non endorsable, betyder billetten ikke kan bruges/skiftes til andet flyselskab
Redigeret af Kimpil d. 01/02-2006 22:47
Det er ikke hvad du gør - det er måden du gør det på

www.pilegaard-christiansen.dk
ove
Jeg plejer at gå ind på et rejsebureau en uge før for at få biletten bekræftet for at være helt sikker, det koster ikke ret meget

med hensyn til navnet i passet og i billetten Skal de være ens for ikke at få problemer, for det meste vil de have en kopi af passet for at få det til at stemme

Hilsen Ove

ove
skræmt af det første inlæg , kiggede jeg på mine biletter
der står NONREF/VALID ON SU//P20087582

efter at ha henvendt mig til flyselskabet skriver de, at biletterne kan refunderes inden afrejse, mod et gebyr på 150 dollars

jeg har ikke tegnet afbestillingsforsikring..

hilsen Ove

kanut
Det er ikke nødvendig at bekræfte sin flybilletter med thai,j eg gør det aldrig, og jeg har tit fløjet med thai.

når man har købt en billet som er nonref, så spille man lidt, den er billigere end andre billetter, men man hænger på ud og hjem rejse dato, og alle de andre betingelser som Kimpil så rigtig skriver.

Jeg kan godt li at gamble lidt, så jeg køber altid sådanne billetter

God tur, jeg skal komme efter dig, bare vent. Smile

falang yao
lindy skrev:
Der står næsten det samme på den anden billet på nær PERMIT/TED til sidst, hvorfor er der forskel på de to? Grunden til min skeptis, skal findes i at jeg p.g.a. sprogforviklinger, måtte stave vores navne mange gange, Wink og alligevel er der fejl! Nå det betyder nok ikke så meget, da thaierne også er meget kreative i deres stavemåde. Jeg vil bare lige sikre mig at alt glider glat da det er første gang med Thai air. CoolCoolCoolGrin V.H Lindy

Hej Lindy og andre,

For at undgå "sprogmisforståelser" og stavefejl på billeterne som følge, vil jeg foreslog at I sender en FAX til A-T-C på nr: 33 26 26 18,eller E-mail til med jeres navne stavet som det står i passet.
M.h.t. forskelen på billeterne: Not Permited, og Permited ,var billeterne ens, fx. 1mnd og af samme "Kategori".
Hvis den ene billet er 1mnd billet og den anden 3mnd, er det en mulighed,for forskel.
Er den ene billet V/W class og den anden fx.H class er det en anden mulighed, for forskelen på fx. ændring af hjemrejsedatoen.
M.v.h., M. Rasmussen Cool
Redigeret af falang yao d. 02/02-2006 19:01
Thailand-You are always on my mind, even when sometimes it's S. S. but D. D.
falang-yao@dansk-thai.dk

lindy
Hej igen, tak for indlægene, med jeres forskellige indput.Til Kim vil jeg sige, at jeg bare blev forvirret, på et højere plan, Grin men vælger at tolke det, som at alt er ok så længe at vi ikke laver om på tider osv. Og Ove, jeg tror også at det er værd, at bekræfte biletterne, bare for en sikkerheds skyld. Jeg er godt klar over problemet med stavefejlen i den ene billet, men jeg overdrev måske en smuleGrin det er såmen, bare Lindy, som er stavet, Lendy, efternavnet er korrekt. M.h.t til 1 contra 3 mdr. biletter, så holder vi os til de 14 dage, i det tidsrum, som gælder, da arbejdet kalder bagefter.Sad ( Hvad betyder yao egentligt?)

V.h. Lindy CoolCoolCoolGrin

lindy
Hov ! Kim undskyld, det kunde se ud som om jeg ikke forstod dit svar, men det er slet ikke tilfældet Grin Nyttig info

V.h. Lindy

Spring til debat: