Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Hvis man forudsætter et ok til familiesammenføring i Danmark efter ægteskab, og der i forbindelse med familiesammenføringen er et barn på (13 år) som skal flytte med hertil.
Hvordan foregår det så med at lære det danske sprog og at blive indsluset i folkeskolen ? jeg tænker på, er det en proces man som forældre selv styrer, eller er der et fastlagt forløb fra eks skole/kommune eller lign ?
Jeg ved ikke helt hvad du tænker på men her i landet er der jo undervisningspligt. Så når hun er blevet sammenført og fået opholdstilladelse vil jeg formode at i som forældre blot skal kontakte den lokale skole og så ved de hvordan det foregår.
Ofte vil børnene blive placeret i nogle modtageklasser som har til formål at lære børnene et basalt dansk. Min kone kom selv til landet som 14 årig og dengang var der ikke modtageklasser på alle skoler så de vil sikkert blive samlet på en skole som ikke nødvendigvis er lokal.
men hvis jeg var jer ville jeg prøve at ringe til den skole i hører til og stille spørgsmålet, for jeg kan forestille mig der er stor forskel på hvordan det foregår rundt omkring i landet.