Se indlæg|
100,000 Stampeding Ducks Thailand street
|
|
| Thjaa |
Lagt på d. 20/06-2014 08:33
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 644 |
I danmark har vi 10 som krysser vejen det har de lige ganget op i thailand Livet er forkort til store problemmer
|
|
|
|
| hugoboerge |
Lagt på d. 20/06-2014 15:02
|
![]() Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5534 |
Jeg mener at Vandango har allerede uploaded denne video. Der var bare ingen forklaring. Det drejer sig om aender i Sakhon Nakhon som aabenbart ikke har faaet deres foede i adskillige dage. Selv aender kan lave oproer. |
|
|
|
| Thjaa |
Lagt på d. 21/06-2014 10:30
|
|
Nu hved jeg ikke hvad Folk har smit her ud jeg kan umulig naa at se alle indslad som er blevet smit her ud det siste aar jeg har blevet vaek fra denne sige PGA jeg blev trat af at heletigen skulle forsvar mine stave fejl og nej det var ikke en komotar til dig da du ik skrav naade om dem men enlig kun for at slaa fast at jeg har ikke varet paa DTW i over 1 aar saa jeg unskyler mange gang Hvis jeg er uhelti at smige naade op som ander har smit op i menst jeg ikke har varet paa DTW
Livet er forkort til store problemmer
|
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 21/06-2014 10:40
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3980 |
hugoboerge skrev: Jeg mener at Vandango har allerede uploaded denne video. Der var bare ingen forklaring. Det drejer sig om aender i Sakhon Nakhon som aabenbart ikke har faaet deres foede i adskillige dage. Selv aender kan lave oproer. Det var nok fordi jeg lokkede med en fupoverskrift, og lagde det ind under sjove ting. Der var da små 3-400 der kiggede med. Men et utroligt syn, og sjove udbrud fra chaufføren.... |
|
|
|
| hugoboerge |
Lagt på d. 21/06-2014 10:45
|
vandango skrev: hugoboerge skrev: Jeg mener at Vandango har allerede uploaded denne video. Der var bare ingen forklaring. Det drejer sig om aender i Sakhon Nakhon som aabenbart ikke har faaet deres foede i adskillige dage. Selv aender kan lave oproer. Det var nok fordi jeg lokkede med en fupoverskrift, og lagde det ind under sjove ting. Der var da små 3-400 der kiggede med. Men et utroligt syn, og sjove udbrud fra chaufføren.... Eftersom de stakkels aender var sultne, maaske har de vaeret efter noget hund ? Det er trods alt i Sakhon Nakhon. |
|
|
|
| Thjaa |
Lagt på d. 21/06-2014 10:51
|
|
Hade jeg vare i den bil hade jeg da lige tage aftenmad med hjem lool
Livet er forkort til store problemmer
|
|
|
|
| hugoboerge |
Lagt på d. 21/06-2014 11:03
|
Thjaa skrev: Nu hved jeg ikke hvad Folk har smit her ud jeg kan umulig naa at se alle indslad som er blevet smit her ud det siste aar jeg har blevet vaek fra denne sige PGA jeg blev trat af at heletigen skulle forsvar mine stave fejl og nej det var ikke en komotar til dig da du ik skrav naade om dem men enlig kun for at slaa fast at jeg har ikke varet paa DTW i over 1 aar saa jeg unskyler mange gang Hvis jeg er uhelti at smige naade op som ander har smit op i menst jeg ikke har varet paa DTW Den med aenderne er kommet langt omkring bl.a. paa Facebook. Jeg kan ikke se nogen grund til at du skal forsvare dine stavefejl. Det er bare for daarligt at der er nogle medlemmer her i forum begynder og kritisere dig for det. Dit indlaeg ovenfor er forstaaeligt. Det burde ikke afholde dig fra at komme med indlaeg. Mvh. |
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 21/06-2014 11:25
|
|
Jo jo hvis du kigger lidt nærmere, er der jo ikke noget fedt på nogen af dem. De ligner jo soldater i god form. ![]() Mht. din ordblindhed, plejer jeg at læse dine indlæg to gange, så er jeg helt med. Så kom du bare i gang med at skrive igen her på DTW., jeg glæder mig til at læse dine indlæg. |
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 21/06-2014 11:29
|
|
Ha ha hugoboerge. Så mange hunde har de heller ikke på farmene derude. Kongen har jo forbudt det. Men skulle nogen falde i vandet, vil jeg gerne på PB. forklare hvordan man tilbeder den. |
|
|
|
| TG950 |
Lagt på d. 21/06-2014 17:53
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1670 |
Thjaa skrev: Nu hved jeg ikke hvad Folk har smit her ud jeg kan umulig naa at se alle indslad som er blevet smit her ud det siste aar jeg har blevet vaek fra denne sige PGA jeg blev trat af at heletigen skulle forsvar mine stave fejl og nej det var ikke en komotar til dig da du ik skrav naade om dem men enlig kun for at slaa fast at jeg har ikke varet paa DTW i over 1 aar saa jeg unskyler mange gang Hvis jeg er uhelti at smige naade op som ander har smit op i menst jeg ikke har varet paa DTW fortsæt du bare med dine indlæg, havde ikke set den før, dit indlæg har den rette placering på TP så fortsæt du bare. Den, der vil gøre drøm til virkelighed, må vågne op først. både store & små stavefejl kan forekomme ![]() livet forståes forlæns, leves baglæns. Brug ikke dagen på at se dig tilbage, Du skal alligevel ikke den vej..... Lev med de beslutninger du tager, også selv om andre ikke acceptere det Livet er som en bog, du kan ikke ændre de ting der allerede er skrevet, - men du kan starte et nyt kapittel.. |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.