Se indlæg
 Udskriv debat
Ændringer i THAI's Royal Orchid Plus program
Webmaster
Thai Airways har sendt mails ud med følgende nyt omkring Royal Orchid Plus programmet:

Den 1. august forhøjer THAI visse opsparingssatser, og den 1. september ændres miles opgraderings- og bonusbillet-satserne. Bl.a. udgår Premium Economy som opgradering og bonusbillet mulighed. Ønsker man at benytte sig af de nuværende satser, skal man bestille sin award inden den 31. august 2014

Opsparingssatser gældende fra 1. august 2014.

International Travel Basic and Silver Members
Total Earned Miles Gold Status Members
Total Earned Miles Platinum Status Members
Total Earned Miles
Economy Class* 100% 125% 150%
Royal Silk Class 125% 175% 200%
Royal First Class 150% 250% 250%

Premium: U klasse - 110% opsparing for alle medlemmer
*Economy: G klasse - 50% opsparing for alle medlemmer
*Economy: W & V klasse - 25% opsparing for alle medlemmer

Bonusbilletter: Satser gældende for bestilling efter den 31. august 2014:

Eks. København – Bangkok – København tur/retur:

Economy class : 84.000 miles
Business class: 260.000 miles

Premium Economy udgår som bonusbillet mulighed.

Miles opgradering: Satser gældende for bestilling efter den 31. august 2014:

Eks. København – Bangkok fra Economy til Business enkeltvej:

fra Economy class: Y, B & M: 57.000 miles
fra Economy class: H, Q, S, T & K: 75.000 miles

Premium Economy udgår som opgraderings mulighed.

------------------------------------------------------------------------

Uddybende regler og betingelser for den nye Royal Orcid Plus struktur, samt øvrige program muligheder, kan findes på vores internationale hjemmeside: www.thaiairways.com

Læs mere om vort bonusprogram og dets muligheder på:
http://www.thaiai... & klik: THAI's Bonusprogram

Kontakt os for bestilling af bonusbilletter og opgraderinger på eller på tlf. 3375 0120.

Bemærk: Almindelige billetter købes via rejsebureauerne.

Vi tager forbehold for eventuelle fejl og ændringer i programmet.

Læs evt. nærmere på: Thai Airways Danmark
Med venlig hilsen

Webmaster
Email: webmaster@dansk-thai.dk
Website: www.thailand-portalen.dk

Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.

http://www.thailand-portalen.dk
Anonym Bruger
Webmaster skrev:

Thai Airways har sendt mails ud med følgende nyt omkring Royal Orchid Plus programmet:

[quote]Den 1. august forhøjer THAI visse opsparingssatser, og den 1. september ændres miles opgraderings- og bonusbillet-satserne. Bl.a. udgår Premium Economy som opgradering og bonusbillet mulighed. Ønsker man at benytte sig af de nuværende satser, skal man bestille sin award inden den 31. august 2014

"Cut"

Wow sikke en omgang beeeeeep de hæver bonussatserne for folk der flyver meget tit og skider højt og flot på resten af os. Til gengæld for denne stigning til guld og platinkort kunderne så tager de muligheden for at opgradere for 25.000 miles til Premium economy væk og hæver prisen for at opgradere til business ret markant. fra 38.000 til 57.000 miles og fra 50.000 til 75000 altså en stigning på 50% hvilket vil sige at på economy bliver det dyrere at opgradere selv for guldkort kunder og platinum bliver det neutralt.

Men ok det gør det da nemmere at bestemme mig for hvilke biletter jeg vil købe. Hidtil har jeg betalt lidt ekstra for biletter med bonus biletter for så kunne jeg hvert andet år få en opgradering til Premium. Men nu kan jeg bare købe de billigste og på turen videre ud i Asien er der ingen grund til at vælge Thai da jeg aldrig kommer i nærheden af en opgradering igen. Så ikke flere fristelser til mig med dyrere biletter nu er det det billigste af det billige. all the way.

Nahm
JA, det er jo så godt der er så mange andre selvskaber der flyver til Thailand ! der er absolut ingen grund til at falde på halen overfor Thaiairways, de er måske i daglig tale og på papiret så "gode", meen hvis du virkelig står i LORT til knæene og skal have deres hjælp, så dur de bare ikke, min kæreste var nær blevet smidt ud af Dk i 3 år. pga. deres uduelige personale...og sikke en dårlig "service" og tilsvining vi fik i kastrup lufthavn.....jeg orker simpelthen ikke at beskrive det dårlige forløb, det ville kræve adskillige timer ved min pc...men min mening om thaiairways er at de blot er dybt opreklamerede, men sikke fine uniformer deres søde stewardesser har Grin....og så søde smil---- Til hestlige til at lukke op og skide i.....Sad
Mvh,
Nahm

Webmaster
Hmm, bare de kan finde ud af det.
Ny udmelding sendt i nyhedsmail:

Ingen ændringer i THAI's bonusprogram

De varslede ændringer pr. 1. august og 1. september i THAI's bonusprogram træder alligevel ikke i kraft

Den 23. juni sendte vi et nyhedsbrev i hvilket vi varslede ændringer i THAI's bonusprogram pr. 1. august og 1. september 2014. Disse ændringer træder alligevel ikke i kraft, og vi fortsætter derfor med de gamle satser på indløsning af bonusrejser og miles opgraderinger. Ligeledes fortsætter de gamle opsparingssatser.

Du kan eventuelt læse mere på www.thaiairways.dk under THAI's bonusprgram.

Med venlig hilsen

Webmaster
Email: webmaster@dansk-thai.dk
Website: www.thailand-portalen.dk

Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.

http://www.thailand-portalen.dk
Anonym Bruger
Mon ikke årsagen til det pludselige skift tilbage til de gamle regler, skal ses i manglende forudbestillings frekvens, fra gamle trofaste Thai kunder.

Som Tom Dk. skriver, den "gulerod" (bonus point) som før var årsag til at man pr. automatik købte billet hos Thai, blev efter de nye regler næsten ligegyldig eller fjernet. Så går kunderne KUN efter billet prisen.

Det nye system nåede sikkert allerede, at flytte flere kunder til Finnair, Lufthansa, Austria Airlines og mange andre selskaber. Og det har Thai kunne mærke.

jc
Underholdningsværdien af denne mail er i det mindste høj. Burde måske været placeret under "sjove ting"
Boet i Bangkok 1980-1983.

mugge
Tror i at jeg kan " liste " 30 kg med hjem fra Suvarna med Thai. Jeg er ikke silver kunde eller mere, blot alm dødelig Smile

Spring til debat: