Se indlæg
 Udskriv debat
Koer den lige vej.
hugoboerge
i179.photobucket.com/albums/w284/GhiaDK/Fun/RoadsignsThailand10373689_248783431985976_1327703367267353217_n_zps088f994a.jpg

Conrad
Selv om der advares mod at benytte denne vej, saa er en lang koeretur paa 986 km min foretrukne Til hest

hugoboerge
Conrad skrev:

Selv om der advares mod at benytte denne vej, saa er en lang koeretur paa 986 km min foretrukne Til hest

Det det drejer sig om her er "nul svinkeaerinder" om du saa koerer 4, 12 eller 986km ifoelge det blaa skilt.

Three villages, the farthest named main wife village, the second minor wife village, and the third girlfriend village. The blue sign says travel carefully along this road, any misstep could result in death!

Apropos, mia luang, mia noi og gik. Vi fik engang bagenden af vores Toyota Camry totalt smadret ved indkoerslen till Toll Road paa outer ring road. Synderen var en 20 hjuler med paahaeng og han paastod at hans fod gled paa bremsepedalen. Godt vi ikke fik ham med 100km i timen saa gad jeg vide hvor meget der ville have vaeret tilbage af os og bilen.

Men paa Toyota Body Service vaerkstedet faldt jeg i snak med vaerkfoereren.

Meget fornuftig mand. Hans mia luang boede sydpaa, mia noi boede nordpaa og gik'en boede taet paa.

Spring til debat: