Se indlæg|
Ny bombe i Yala
|
|
| Kimpil |
Lagt på d. 04/02-2006 17:50
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 161 |
Så er der sprunget en ny bombe i Yala. 20 mennesker er såret, heraf 2 alvorligt. Det er vist godt man ikke færdes i dette område, jeg synes at volden eskallerer noget dernede
Det er ikke hvad du gør - det er måden du gør det på
|
|
|
|
| thaikurt1 |
Lagt på d. 04/02-2006 18:11
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2882 |
De er lige saa sindsyge som andre muslimerne i andre lande
Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."
|
|
|
|
| Buggymann |
Lagt på d. 04/02-2006 21:35
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 185 |
muslimer leger med krut....
just love Thailand. The land off budda...
|
|
|
|
|
Lagt på d. 04/02-2006 22:04
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Hejsa Ja det er frygteligt at folk kan finde på sådan noget at såre og dræbe folk uden at vide hverm de er Hvorfor kan de ikke gå efter dem som har gjort dem noget ufatteligt. Og ja det er sikkert med til at skræmme nogle folk væk fra idden om at rejse til thailand Bamsen Som privatperson |
|
|
|
| Conrad |
Lagt på d. 04/02-2006 22:19
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 959 |
Hej, Jeg er lige kommet hjem efter 2 måneder i Thailand og jeg var en uge rundt i området syd for Hat Yai og Sonkhla. Der var lige så fredeligt som der ellers er i Thailand og jeg var sammen med flere der var muslimer og de kunne også godt drikke Chang med nam kehng. ![]() Jeg kørte i lejet bil og var helt ude på "landet" hvor der ikke var el, men en spændende og anderledes oplevelse for mig var det. ![]() Så der er ingen grund til ikke at rejse til Thailand. |
|
|
|
| thaikurt1 |
Lagt på d. 05/02-2006 05:49
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2882 |
Hvor i verden man rejse hen skal man i dag paase paa. Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."
|
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.