Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Ankom til skønne Thailand for nogen dage siden på et almindeligt visa ( 30 dage ) Nu har jeg muligheden via mit arbejde at være herude 4 måneder mere, kan ændre min flybillet uden problemer, men ang mit visa er spørgsmålet.
Jeg skal til Vietnam i næste uge, kan jeg der henvende mig på den Thailandske Ambassade og få udstedt et Turist visum på 2 gange 60 dage ?, som hvis jeg havde vist det i forvejen kunne have gjort i Danmark hos den rare Konsul i Hvide Sande..
Er der en herinde som kan svare/hjælpe mig, eller evt en anden mulighed...
Ankom til skønne Thailand for nogen dage siden på et almindeligt visa ( 30 dage ) Nu har jeg muligheden via mit arbejde at være herude 4 måneder mere, kan ændre min flybillet uden problemer, men ang mit visa er spørgsmålet.
Jeg skal til Vietnam i næste uge, kan jeg der henvende mig på den Thailandske Ambassade og få udstedt et Turist visum på 2 gange 60 dage ?, som hvis jeg havde vist det i forvejen kunne have gjort i Danmark hos den rare Konsul i Hvide Sande..
Er der en herinde som kan svare/hjælpe mig, eller evt en anden mulighed...
Mvh
JJ
Hvis du skal arbejde skal du have en arbejdstilladelse og det skal din arbejdsgiver soerge for.
Nu opfatter jeg dit spørgsmål, modsat andre. om at du ikke skal arbejde, men at du via dit arbejde andet sted har mulighed for at holde fri/ ferie.
Du kan lige som i DK søge turistvisa på Thai konsulatet i Ho Chi Min City.
Her kan du se hvad de kræver: http://www.thaiem...-Visa.html
Det er som John skriver at jeg har mulighed for at blive herude ( Ferie ) længere tid en først planlagt, Jeg har et arbejde i København, kan dog lave lidt via computeren når jeg er udenlands.
Jeg vil kigge på linket John...Og tak igen alle sammen, beklager hvis jeg var lidt upræcis i mit spørgsmål.