Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Jeg vil bare høre om der skulle være nogen herinde, som kender dette sted og evt. kan sige for eller imod?
Har prøvet bangkok Dental hospital, og hos mig fandt de også en del ting/huller som de anbefalede at jeg fik lavet, men da jeg var hos min tandlæge i DK sagde han at det ville være som at smide penge ud af vinduet, og fuldstændigt hul i hovedet, så der er jeg stoppet!
Hi Jeg kan anbefale Bangkok smile dental Clinic Asoke branch. 32/5-6 sukhumvit 21 Asoke road.
Jeg har fået lave flere ting, når jeg er i Thailand, og har været meget tilfreds
Ca. halvdelen er udlændinger som få lavet tænder og som komme gang på gang.
Problemet med Bangkok smile dental clinic er bare at deres email adresser ikke er rigtige, jeg kan i hvert tilfælde ikke sende til dem der kommer fejl på email adr?
Så det virker ikke særligt professionelt efter min mening!
Hi Jeg kan anbefale Bangkok smile dental Clinic Asoke branch. 32/5-6 sukhumvit 21 Asoke road.
Jeg har fået lave flere ting, når jeg er i Thailand, og har været meget tilfreds
Ca. halvdelen er udlændinger som få lavet tænder og som komme gang på gang.