Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Jeg har nu kun set det med pengesedlerne, men jo, der står meget på spil for pigerne, hvilket jeg har respekt for.
En barpige forklarede mig engang, at pigerne kan deles op i tre grupper:
1) De, som vil have penge og penge.
2) De, som søger en ægtefælle.
3) De, som vil have sjov og ballade.
En del i de forskellige grupper gør det som et offer for familien, og måske endda i nød. Måske vil de hjælpe deres mor med spillegæld, måske vil de hjælpe med deres fars hospitalsregning, eller måske vil de "blot" hjælpe familien ud af en større fattigdom.
De kønneste af dem har dog en tendens til at havne i gruppe 1 og 3 på samme tid. Dog har det altid undret mig, hvor deres penge forsvinder hen. De bruger måske 3.000 baht i husleje, men modtager måske 100.000 baht fra 2-3 kærester hver måned.
mange af pigerne er jo ikke den skarpeste kniv i skuffen så en hel del af dem har thai kærste som med lethed lokker pengene ud af dem.
andre bruger dem til shopping, disko, telefoner osv
samt en del bruger dem til yabba