Se indlæg|
Beergarten soi 7
|
|
| Unggoy |
Lagt på d. 14/08-2014 19:32
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 50 |
Er den stadig åben? Der gik rygter om at den skulle lukke |
|
|
|
| maik |
Lagt på d. 14/08-2014 21:39
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 582 |
Kender ikke til de rygter - men den var fortsat åben midt i juli.
|
|
|
|
| Nahm |
Lagt på d. 14/08-2014 22:53
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 513 |
Det ser jo også ud til at være en god forretning, el. der har altid været mange kunder de gange jeg har været der, og super man kan få mad der også, håber da stedet fortsætter. Det er jo et supersted for dem der skal have lidt sjov og ballade på ferien
Mvh,
Nahm |
|
|
|
| maik |
Lagt på d. 15/08-2014 07:27
|
|
Her under er et view ud over højre side af soi 7 set fra Nana Station. Fotoet er taget i juli. I baggrunden kan man måske skimte at venstre side af Soi 7 – med Beer Garden – ikke er ryddet. [img]http://i30.photobucket.com/albums/c306/maikjensen1/64c23a49-c039-4361-a91b-0a77521f5a4c_zpsfba5b284.jpg[/img] is not a valid Image. |
|
|
|
| hugoboerge |
Lagt på d. 15/08-2014 10:26
|
![]() Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5534 |
Mig bekendt eksisterer Beergarten soi 7 stadigvaek. Det er omraadet overfor der bliver revet ned. Der var ellers en meget god food court der. |
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 15/08-2014 11:01
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3980 |
Meget interessant sted navnet lyder mere som fadbamse bal, men her er hvad jeg fandt. Opening hours: 10:00 am to 02:00 am Drink and Girls Rates: Entry Fee: Free Drinks and Beers: normal prices, beer 70 THB Barfine: no barfine (what is Barfine?) Short time girls fee: 1500 THB to 2000 THB Long time girls free: 2500 THB to 5000 THB Bar Type: Pickup Restaurant and Bar Bangkok Nightlife Guide Gogo Club Rating (how we rate) Girls Quality: 7 of 10 Enviroment: 8 of 10 Price: 3 of 10 Hmmmm i er vist nogle værre nogen.
Redigeret af vandango d. 15/08-2014 11:21 |
|
|
|
| hugoboerge |
Lagt på d. 15/08-2014 11:22
|
vandango skrev: Meget interessant sted navnet lyder mere som fadbamse bal, men her er hvad jeg fandt. Opening hours: 10:00 am to 02:00 am Drink and Girls Rates: Entry Fee: Free Drinks and Beers: normal prices, beer 70 THB Barfine: no barfine (what is Barfine?) Short time girls fee: 1500 THB to 2000 THB Long time girls free: 2500 THB to 5000 THB Bar Type: Pickup Restaurant and Bar Bangkok Nightlife Guide Gogo Club Rating (how we rate) Girls Quality: 7 of 10 Enviroment: 8 of 10 Price: 3 of 10 Hmmmm i er vist nogle værre nogen. ![]() Kig her under Beer Hall. http://www.sukhum...7to11.html Jeg kom kun paa soi 7 paa grund af den gode food court ![]() Jeg har stukket hovedet indenfor hos Beergarten men stedet tiltalte mig ikke rigtig. |
|
|
|
| natty |
Lagt på d. 15/08-2014 15:59
|
![]() Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3021 |
Soi 7, dem er der sgu mange af.......hvor???
Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin
|
|
|
|
| maik |
Lagt på d. 15/08-2014 16:05
|
|
Det bedst kendt Beergarten i Thailand findes i Bangkok - Sukhomwit Soi 7. Så det er nok den det drejer sig om. |
|
|
|
| Unggoy |
Lagt på d. 20/08-2014 18:14
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 50 |
Tak for svar, naturligvis Sukhumvit Soi 7 :-) Ja, den udendørs footcourt overfor var ganske god, omend lidt dyrere end normalt. Der er/var (?) også en poolbar i starten af gaden, der er ret god. |
|
|
|
| hugoboerge |
Lagt på d. 21/08-2014 03:56
|
Der er ikke mange i naerheden af Nana BTS station ![]() |
|
|
|
| bannok |
Lagt på d. 23/08-2014 19:46
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 364 |
Det hedder da hønsegården, det bliver stedet i hvert fald kald af indlysende grund. Et dejligt sted du har det hele ved hånden mad øl og fisse, hvad mere skalder til. ![]() |
|
|
|
| Nahm |
Lagt på d. 23/08-2014 20:20
|
bannok skrev: Det hedder da hønsegården, det bliver stedet i hvert fald kald af indlysende grund. Et dejligt sted du har det hele ved hånden mad øl og fisse, hvad mere skalder til. ![]() Ja, Beergarden soi7 i Bangkok, er stedet hvis man er i det humør , og Beergarden i Pattaya er da vildt ringe sammenlignet med Bangkok...faktisk dødsygt..
Mvh,
Nahm |
|
|
|
| maik |
Lagt på d. 23/08-2014 20:51
|
|
Nahm skrev: bannok skrev: Det hedder da hønsegården, det bliver stedet i hvert fald kald af indlysende grund. Et dejligt sted du har det hele ved hånden mad øl og fisse, hvad mere skalder til. ![]() Ja, Beergarden soi7 i Bangkok, er stedet hvis man er i det humør , og Beergarden i Pattaya er da vildt ringe sammenlignet med Bangkok...faktisk dødsygt..![]() Beergarden soi7 (Bangkok) og Beergarden i Pattaya er to helt forskellige steder. Beergarden soi7 er til dels det bannok skrev, hvorimod Beergarden i Pattaya primært er et spisested, hvor man samtidigt kan nyde en smuk udsigt. |
|
|
|
| Nahm |
Lagt på d. 23/08-2014 21:01
|
maik skrev: Nahm skrev: bannok skrev: Det hedder da hønsegården, det bliver stedet i hvert fald kald af indlysende grund. Et dejligt sted du har det hele ved hånden mad øl og fisse, hvad mere skalder til. ![]() Ja, Beergarden soi7 i Bangkok, er stedet hvis man er i det humør , og Beergarden i Pattaya er da vildt ringe sammenlignet med Bangkok...faktisk dødsygt..![]() Beergarden soi7 (Bangkok) og Beergarden i Pattaya er to helt forskellige steder. Beergarden soi7 er til dels det bannok skrev, hvorimod Beergarden i Pattaya primært er et spisested, hvor man samtidigt kan nyde en smuk udsigt. ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ Ja, du har fuldstændig ret, det var også det jeg mente, dog er der freelancere i PTY også, og jeg kender begge steder ganske udemærket også
Mvh,
Nahm |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.