Se indlæg|
Big C Shopping Online
|
|
| Bade-Dyr |
Lagt på d. 16/08-2014 15:14
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 587 |
Hej der ude. Ved ikke om i andre ved det her, Men jeg har prøvet igår at bestille fra "Big C Shopping Online" Bare søg på google, der er en English udgaver af den. Man skal købe for 1.500 baht så lever de "Gratise" til ens adresse. Det er jo ord vi Jyder kan lide at høre- he he Nå men, jeg drikker en del light sodavand, og kan til tide være svært at finde "nok" af dem rundt omkring. Så jeg bestilte en røvfuld Pepsi Max. Det blev til 86 stk 1.45L Pepsi Max, da det gav 1.978 baht total, og der stod på hjemme siden et sted at 2.000 baht var max. det har jeg så fundet ud af efter idag, at man kan købe for 10.000 - 20.000 baht. Man bliver ringet op efter man har bestilt for at bekræfte sin order. Han snakke okay English. Så ringer de idag og sagde de kom ved 3 pm tiden (havde sat X ved imellem 2 og 4 pm idag til levering) , og de var her kl 3 pm på slaget. Chaufføren ringet for at forhøre sig om vejen her til, Det klaret konen da han intet English kunne. Så slipper vi får at tager rundt og leder efter Pepsi Max / Coca-Cola Zero, hvor jeg normal giver 130 - 150 baht til taxi frem og tilbage til Makro, Big C, tesco Lotus. De har jo også andre vare, Men for mig er det de sukkerfri sodavand jeg vil bruge denne service til. Sådan ser mit lager ud. ![]() [img]http://i1160.photobucket.com/albums/q495/Willy_No_One/Rodekassen/Pepsimax01.jpg[/img] is not a valid Image. [img]http://i1160.photobucket.com/albums/q495/Willy_No_One/Rodekassen/Pepsimax02.jpg[/img] is not a valid Image. |
|
|
|
| GAMBIT |
Lagt på d. 16/08-2014 16:17
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1244 |
Spis lige brød til Bade-dyr - du er da vist det man kalder for Coca-koliker ![]() |
|
|
|
| Kim Ludvigsen |
Lagt på d. 16/08-2014 16:43
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2627 |
Jeg forstår det så godt. Jeg plejer også at hamstre, når jeg ser et sted med mange light'er. Omend jeg kun plejer at købe 12 ad gangen, da jeg ikke kan have flere på scooteren. Det er irriterende at skulle drøne rundt for at finde et sted, hvor de har light. Ofte får de kun små portioner ad gangen, og de er hurtigt væk. Og så er man henvist til dåsesodavand eller - Gyys! - vand. Jeg må prøve online næste gang
|
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 16/08-2014 17:16
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2037 |
Kim Ludvigsen skrev: Jeg forstår det så godt. Jeg plejer også at hamstre, når jeg ser et sted med mange light'er. Omend jeg kun plejer at købe 12 ad gangen, da jeg ikke kan have flere på scooteren. Det er irriterende at skulle drøne rundt for at finde et sted, hvor de har light. Ofte får de kun små portioner ad gangen, og de er hurtigt væk. Og så er man henvist til dåsesodavand eller - Gyys! - vand. Jeg må prøve online næste gang ![]() Vand smager da godt det skal bare filtreres igennem alkohol eller smags og sødestoffer Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 16/08-2014 17:41
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3980 |
Her i byen Korat tilbyder de kun "Self collection at Big C store", så er det jo lige meget, så vil jeg hellere selv handle ind. |
|
|
|
| Bade-Dyr |
Lagt på d. 17/08-2014 01:28
|
Jeg drikker helst ikke vand, bryder mig ikke om det. Drikker stort set ikke øl eller andet alkohol. I meget af det andet man kan købe her nede, er sukker indholdet for stort. Så for mig er der light udgaven er cola/pepsi. Husk at i kan tjekke Tesco Lotus også, de har også online shop med levering. De tager dog hele 50 baht for at lever. Men selv for en Jyde, er det til at leve med. Har dog ikke prøvet Lotus, så det bare den anden dag også. |
|
|
|
| Bade-Dyr |
Lagt på d. 26/09-2014 08:55
|
Bare en opdatering. Hvis man register sig som bruger og har et kort til Big C, eller et af de kort der give rabat med mere der til. Kan dette bruges. Fik idag knap 235 baht Rabat på dagens Pepsi Max. Pga konen kort, og vi brugte hende kontakte info til at købe. Så Pepsi Max i dag 21.76 baht pr 1.45L Ud over det fik vi 175 baht rabat kupon, de der bon som når vi handler i selve Big C. Så det kan godt betales sig. Ud over det kan jeg fortælle at købe man for mere end de 2.000 baht der står på siden der er Max for kontanter. kan man bare købe for mere, og bruge betale med kreditkort ved levering, Og når de ringer og tjekke op, fortælle man vil betale kontant. |
|
|
|
| jh |
Lagt på d. 26/09-2014 15:41
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 700 |
Bade-Dyr skrev: Jeg drikker helst ikke vand, bryder mig ikke om det. Drikker stort set ikke øl eller andet alkohol. I meget af det andet man kan købe her nede, er sukker indholdet for stort. Så for mig er der light udgaven er cola/pepsi. Husk at i kan tjekke Tesco Lotus også, de har også online shop med levering. De tager dog hele 50 baht for at lever. Men selv for en Jyde, er det til at leve med. Har dog ikke prøvet Lotus, så det bare den anden dag også. De 50 baht er det bare i byen hvor langt kan man få den til at køre altså ved en betaling. |
|
|
|
| Bade-Dyr |
Lagt på d. 26/09-2014 16:05
|
Har ikke prøvet Tesco Lotus endnu. Ved bare de har det, da det var mulighed nummer 2 for os. Men ved Big C opgiver man jo hvilken by / område man bo i, Samt call center ringer for at bekræfte ens order, Samt at finde den "nærmeste" Big C tæt på ens adresse. Mon ikke det er i samme stil ved Tesco Lotus ? Virker fint her i Nonthaburi hvor vi bor med Big C. Er glad for jeg ikke skal rundt og lede efter mine Pepsi max. Samt nu vi fandt ud af vi får den rabat oveni når vi bruger konen Big C kort. Og det er de samme folk der komme med mine Pepsi Max, så nu ved han hvor det er, når der bestille mange af dem. ![]() |
|
|
|
| Kim Ludvigsen |
Lagt på d. 26/09-2014 17:05
|
|
Pas nu på, at de ikke tror, du sælger dem videre, så politiet kommer for at tjekke din arbejdstilladelse. ![]() Folk plejer at kigge underligt på mig, når jeg kommer slæbende med en "ramme" med 12, så de mængder du bestiller af gangen, kan de sikkert slet ikke forstå. Jeg glæder mig til at få prøvet systemet, senere i år. |
|
|
|
| Bade-Dyr |
Lagt på d. 27/09-2014 03:27
|
Ja ja Kim, jeg skal nok passe på !! ![]() Godt vi nu bruger konen navn og kort. ![]() Nej pjat til side, det er da utrolige en service samt rabat man får. Nu ved jeg som sagt ikke om det bliver hver gang med den kontant rabat, det kom jo ikke frem på online shoping siden, vi vidste det ikke før de ringe og sagde de var her nu. Men vi har da "sparet" denne gang: 235 baht i kontant besparelse 175 bhat i rabat kupon 130-140 baht i Taxi frem og tilbage. ----------------------------------------- 540-550 baht sparet ----------------------------------------- ----------------------------------------- Det er jo noget Jyde i mig kan lide kan du/i tro. ![]() |
|
|
|
| Kim Ludvigsen |
Lagt på d. 04/11-2014 15:59
|
|
Øv, nu skulle jeg endelig prøve, og så viser det sig, at der ikke er udbringning på Phuket.
|
|
|
|
| Bade-Dyr |
Lagt på d. 04/11-2014 16:34
|
Kim Ludvigsen skrev: Øv, nu skulle jeg endelig prøve, og så viser det sig, at der ikke er udbringning på Phuket. Det var da træls, øv øv !!! Her går det "okay" med at købe dem. Der var udsolgt 2 gange i træk, Men de havde nogle få stk de gerne ville komme med uden jeg skulle betale for transport. Jeg takket pænt nej tak. Så ringe de en dag og spurgte om jeg ville havde de 120 stk 1.45L Pepsi Max de har fået hjem. Så nu har jeg Pepsi Max for en tid. ![]() Og prisen er total billiget !! 23 baht pr stk som udgangspunkt pris, pga tilbud. 250 baht i kontant rabat ved levering. knap 300 baht i rabat kuponer. Så en slut køb pris på ca 18,42 baht pr flaske Pepsi Max 1.45L. Det er noget en Jyde som mig kan lide, pris i Famly Mart nede ved vejen 29 baht pr stk. |
|
|
|
| Kim Ludvigsen |
Lagt på d. 04/11-2014 16:55
|
|
Fin deal. Prisen i Family Mart/7-Eleven er nu ikke helt gal med tanke på at det er mindre end 20 procent over supermarkedspris. Sådan fungerer det ikke i 7-Eleven i Danmark!
|
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.