Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Hey hvordan gør jeg Best mulig.Blev far til en dejlig pige for 2 måneder siden.Har kendt pigen i fire år og hun var i Danmark for to års siden men over stay med 2 dage naturligvis fik selv tjekke for sent desværre .men for at komme videre hvad gør jeg bedst mulig er i Thailand nu og vil jo gerne ha kæreste barnet op hurtigs mulig skal vi giftes først derefter pas til barnet eller hvad, jeg stå register som far fra hospital . Er der nogen der ligger inden med viden step by step til at komme igen det hurtigs mulig
Problemet er, at hun formodentligt har fået et indrejseforbud, dvs. en pålagt karensperiode på 3-5 år, alt afhængig af længden på overskridelsen af visumperioden.
Heldigvis ophæves denne karensperiode, hvis der indgives ansøgning om familiesammenføring. Og af gode grunde er det jo udelukket at søge fra Danmark.
Så efter at I har indgået ægteskab, søg familiesammenføring med både din kone og Jeres fælles barn samtidig.