Se indlæg
Thailand Portalen (version 2004) » Livet som udlænding i Thailand » Kvinderne
 Udskriv debat
Er det normalt
sony
Har lige talt med en der kender en som har sin thai pige her i dk, han giver hende 6000 dk hver måned + han betaler husleje, mad osv. osv.

Helt ærligt, så må jeg indrømme jeg er meget målløs over man kan give så mange penge til en dame man har fundet i en bar. Men ok man skal åbenbart høre meget før ørene falder af.
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub

Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!!

dutling68
jeg er ikke helt med..hvis de har det fint med det så er det vel okej...
Jeg brugte de fleste af mine penge på sprut, kvinder og hurtige biler. Resten ødslede jeg væk...........

Mukke
Nu igen på en ny flaske... Hvad med at tage sig sammen og få noget ud af livet... Det er da ved at blive enerverende at skulle læse om den enkeltes IQ balance... Tag jer dog for pokker sammen og få et liv.... Om vedkommende s¨betaler 50.000.- danske kroner til en bar pige, så er det vel fordi han har lyst og ikke fordi som ven skal bruge det som et skjul, for dit eget formåen... JEG græmmes...Surprise

1viggovax
lommepenge i dk. 200 dk pr dag er vel normalt, det bliver sgu svært at klare sig for mindreCool

Bade-Dyr
Om det er "normalt" eller ej, Kan man vil ikke sige så meget til, kan man ?

For nogle er 1.000 dkr måske normal. For andre 5.000 dkr er normalt, og andre 10.000 dkr osv osv, og der skal da nok være nogle der giver mere end det.

1.000 dkr kan jo for nogle være mange penge, hvor for andre 10.000, 50.000 dkr skal til for at det er mange.

Det der får mig til at tænke er, er der mon ikke gået noget galt der.
Hvis det er for at hun er i Danmark for at bo der fast, Skal hun vil lære at leve og hjælpe til som mange Dansker gøre i et forhold.

Er hun der "bare" på en ferie, Gives der jo nok lidt ekstra for at det skal se godt ud.

Jeg ville da hvis det var mig, lære Thai kvinde (eller hvor hun kom fra)
At i Danmark er man sammen om at arbejde og betale for alt.
Det er for mig en del af det ens samlever skulle lære og være indstille på fra starten af, Men vi er jo alle forskellige.

Mukke
Nu er jeg jo ikke så klog, som mange af i andre, men man er vel nødt til ved et ægteskab at trække linierne op...

Nogle .... som jeg giver sin kone 50.000.-baht om måneden, men det er også kun fordi vi bor i Thailand, men for det skal alt betales... til hus, el og andet som er relevant, men hun har så sine egne ting ved siden af med sine forretninger og alt det andet, men men vi har ikke igennem 12 år haft nogle problemer med pengesager, for alt køre på skinner...

Ja hvad skal man sige... HVOR SVÆRT KAN DET VÆRE...

Det der er problemet er, at I... og jeg siger I mandfolk tror, at i med en, nej siger det ikke, men i tror virkelig i er verdens vidunder, uden at give andet end penge til jeres måske barpige, som på gebrokken engelskn fortalte jeres halvfede krop, at du var HANDSOME...

Desværre er det i mange tilfælde normalt herude, og os der tror vi kan det hele... VI HYGGER..

Tag jer dog sammen og få et liv...

MIN VEN o.s.v. og min bare... Du kan da ikke have venner med den indstilling.. SONNY..

sony
dutling68 skrev:

jeg er ikke helt med..hvis de har det fint med det så er det vel okej...

Selvfølgelig er det op til en selv og jeg skal selvfølgelig heller ikke bestemme hvad vedkommende bruger sine penge på. Men at tage en bar pige herop og bruge alle de penge på hende det forstår så ikke men ok det er åbenbart almindeligt efter hvad der svares her i
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub

Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!!

lek
1viggovax skrev:

lommepenge i dk. 200 dk pr dag er vel normalt, det bliver sgu svært at klare sig for mindreCool

Normalt.. nej men nogen / mange bruger det sikkert.
Nå men der er jo mange måder at smide sine penge væk på, hvis det er det man vil.
Og ja mange betaler rigtig meget for at få en Thai til at leve sammen med dem.

Og af uvisse grunde hopper mange på vognen... hans er fælles.. hendes er hendes.

John
Mukke skrev:

Nu er jeg jo ikke så klog, som mange af i andre, men man er vel nødt til ved et ægteskab at trække linierne op...

Nogle .... som jeg giver sin kone 50.000.-baht om måneden, men det er også kun fordi vi bor i Thailand, men for det skal alt betales... til hus, el og andet som er relevant, men hun har så sine egne ting ved siden af med sine forretninger og alt det andet, men men vi har ikke igennem 12 år haft nogle problemer med pengesager, for alt køre på skinner...

Ja hvad skal man sige... HVOR SVÆRT KAN DET VÆRE...

Det der er problemet er, at I... og jeg siger I mandfolk tror, at i med en, nej siger det ikke, men i tror virkelig i er verdens vidunder, uden at give andet end penge til jeres måske barpige, som på gebrokken engelskn fortalte jeres halvfede krop, at du var HANDSOME...

Desværre er det i mange tilfælde normalt herude, og os der tror vi kan det hele... VI HYGGER..

Tag jer dog sammen og få et liv...

MIN VEN o.s.v. og min bare... Du kan da ikke have venner med den indstilling.. SONNY..

Mukke den retorik høre ikke hjemme her på siden.

Sony stiller et spørgsmål, og du er velkommen til at svare på det.
Selvfølgelig har han et liv og venner. Hvis du ønsker at bidrage med noget så gør det i en ordentlig tone.
Admin
john@dansk-thai.dk

http://www.j-s.dk/hus
Mc laren
jeg tror jo mere dum og grim man er jo mere koster love men det jo ikke sikkert jeg har retViolin

Papa
@Administratorer
Tak for dit forsøg på at dæmpe tonen her i tråden John!

Mc laren skrev:

jeg tror jo mere dum og grim man er jo mere koster love men det jo ikke sikkert jeg har retViolin

Der var jeg sgu lige nød til at trække på smilebåndet Grin (syntes bare det lød sjovt). Jeg ved heller ikke hvem der har ret, eller hvad der er normalt at give i lommepenge.

Men det kan da på ingen måde hidse mig op, eller bringe mit p.. i kog hvad folk giver eller ikke giver.

Fruen og jeg har vores liv....... og det er et dejligt et. Friends again
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude.
I can assure you it is much, much more important than that." Wink

Dalton
Der er to profiler: Mugge og Mukke...

natty
Mc laren skrev:

Og så koster det sikkert også lidt mere jo større aldersforskellen er. Grin, tænk også på det som skal sendes hjem til moar og eventuelle børn.

Nå spøg til side, hvis man er i et parforhold, må alle jo selvfølgelig indrette sig som de finder bedst. også økonomisk, men det forhindre mig nu ikke i at tænke at mange bliver taget i røven.
Oh husk lige at Love kan ikke købes for penge, det kan rigtigt venskab heller ikke.
Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin

Amagerdreng
Den første tanke der rammer mig er.
Er dette sandt ?
Den anden tanke der rammer mig er.
Han må sgu være godt dum.
Den tredje tanker der rammer mig er.
6000 i Danske kr er langt mere i Thaibaht end en mdr løn ?
Og endeligt det fjerde tanke der rammer mig er.
Hvor mange mon der sender et beløb til hende hver mdr ?.
Og så et PS.
Hvor ligger forskellen mellem en pige / Dame man har fundet på en bar og en man evt har fundet på internet ? når man bare sender penge er der vel ingen er der ???.
Vi må tage til takke med hvad vi ved - ikke hvad vi vil gætte på.

natty
Amagerdreng skrev:

Den første tanke der rammer mig er.
Er dette sandt ?
Den anden tanke der rammer mig er.
Han må sgu være godt dum.
Den tredje tanker der rammer mig er.
6000 i Danske kr er langt mere i Thaibaht end en mdr løn ?
Og endeligt det fjerde tanke der rammer mig er.
Hvor mange mon der sender et beløb til hende hver mdr ?.
Og så et PS.
Hvor ligger forskellen mellem en pige / Dame man har fundet på en bar og en man evt har fundet på internet ? når man bare sender penge er der vel ingen er der ???.

Du kan da have ret, men Sony beskrev et forhold i Danmark og ikke om at sende penge til.......pigen/damen i Thailand.
Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin

Amagerdreng
Der var sgu lige misset 3 ord i sonys indlæg so sorry...men står nu fast i mit svar hvis det nu var.....0-)
Vi må tage til takke med hvad vi ved - ikke hvad vi vil gætte på.

Bade-Dyr
Tro aldrig jeg lære at forstå man skal kalde folk alt mulige "dårliget"
Fordi de vælger at gøre det anderledes.

1 på side her skriver jo 50k baht er "normal" for ham, og han mener alle andre er blip blip (læs indlæg #6)

Men hvis han prøver at se på sig selv med en folkepensionist øjne der kun har grundbeløbet, Ja så er det jo ham selv der er som han beskriver og HAM der må betale for hans blip blip
Da han jo bruger knap dobbelt så mange baht som de har til rådighed.

Ser man på det med en "old Pension person" fra England øjne, der har (ham jeg kender) ca 18.000 baht pr måned, Ja så kunne han måske også tænke det samme om personen i indlæg #6

Lad dog folk bruge det de mener de kan/vil bruger.
Og hvad der er normal for person A
Er måske ikke normal for person B
Sådan er det nu engang.

cesse
Jeg har haft et par svigerforældre hvor det manden tjente var fælles og hvad konen tjente var hinnes, fik jeg sagt at bække to var danske

Mukke
Bade-dyr vi mener jo faktisk det samme, for dette jeg egentligt gerne ville med mit sure opstød var, at folk kan gøre hvad pokker de vil, bare de er tilfredse, dette uanset om det er 6.000.- danske kroner eller 50.000.- baht eller for den sags skyld mere..

Det er vel den enkeltes judgement der tæller, og helt ærligt, så havde jeg heller ikke haft nogen problemer med, at hvis det havde været personen selv, der havde ytret sig positivt eller negativt, men når det er en såkaldt ven har jeg det bare ikke så godt..

Spring til debat: