Se indlæg|
Vellykket intigration
|
|
| Jens Ole |
Lagt på d. 29/08-2014 22:34
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 156 |
Hejsa allesammen.![]() I skal lige have en sjov historie,fra vores hverdag i Danmark. Min kone kom til Dk for 4 år siden,hun tog dansk 2 og 9 klasse på VUC og snakker faktisk rigtig godt dansk. For 1 år siden startede hun en Thai Takeaway i Esbjerg,og det er gået hende så godt at hun er blevet nødt til at ansætte en medhjælper. Hun kommer fra philipinerne og har været her i 1 år , så hendes dansk er ikke så godt endnu. Forleden var jeg nede i forretningen og snakkede om Arnel Pineda(den nye forsanger i JOURNEY som kommer fra philifinerne). Vi snakkede engelsk sammen og efter et stykke tid kom Kanda(min kone) ind og spurgte hvad vi snakkede om , og jeg fortalte hende om denne fantastiske sanger,men stadig på engelsk. Efter ca 10 sekunder sagde hun : Så snak dog dansk , for helvede :-) Jeg kunne ikke lade være med at grine,da jeg normalt aldrig snakker engelsk med min kone mere . Mvh Jens Ole |
|
|
|
| hugoboerge |
Lagt på d. 30/08-2014 04:42
|
![]() Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5534 |
Jens Ole skrev: Hejsa allesammen. ![]() I skal lige have en sjov historie,fra vores hverdag i Danmark. Min kone kom til Dk for 4 år siden,hun tog dansk 2 og 9 klasse på VUC og snakker faktisk rigtig godt dansk. For 1 år siden startede hun en Thai Takeaway i Esbjerg,og det er gået hende så godt at hun er blevet nødt til at ansætte en medhjælper. Hun kommer fra philipinerne og har været her i 1 år , så hendes dansk er ikke så godt endnu. Forleden var jeg nede i forretningen og snakkede om Arnel Pineda(den nye forsanger i JOURNEY som kommer fra philifinerne). Vi snakkede engelsk sammen og efter et stykke tid kom Kanda(min kone) ind og spurgte hvad vi snakkede om , og jeg fortalte hende om denne fantastiske sanger,men stadig på engelsk. Efter ca 10 sekunder sagde hun : Så snak dog dansk , for helvede :-) Jeg kunne ikke lade være med at grine,da jeg normalt aldrig snakker engelsk med min kone mere . Mvh Jens Ole Tillykke Jens Ole, god historie. Arnel Pineda er en rigtig god forsanger i Journey. Neal Schon paa guitar og Jonathan Cain paa tangenterne er ogsaa helt paa toppen. |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.