Se indlæg
 Udskriv debat
Pattayas tid som Sin City lakker mod enden?
maik
Ifølge en artikel i dagens Bangkok Post er det ved at være slut med Pattaya som Sin City. For eftertiden skal byen alene være et mål for familieturisme. Al prostitution skal forsvinde.

Til en start er politiet gået til angreb på ladyboys og andre streetwalkers.

http://www.bangko...up-its-act

I fiktionen findes adgangen til virkeligheden …

maikjensen.dk

http://www.maikjensen.dk
Amagerdreng
Det har de jo gjort i mange år - men aldrig kommet videre end at score nogle baht til politiet (og i lommen) Der vil måske ske lidt forandringer i Pattaya men 100 % Damerne vil altid være der og det samme WS...
Vi må tage til takke med hvad vi ved - ikke hvad vi vil gætte på.

Klovn
Tror det er umuligt at fjerne al købe-sex fra Pattaya,men den åbenlyse pige med den lille håndtaske,der står sammen med de 700 andre i syd-Pattaya,kan man selvfølgelig godt få væk,hvis man begynder at gå efter kunderne,og stikker dem en bøde på 10 tusind baht.Hvis man er kommet i Pattaya i mange år,er det ikke til at overse et skrumpet bar-miljø,vi husker alle soi 2 som et livligt sted,hvor der var gang i gaden 24/7-365,nu er den død,som så mange andre steder i Pattaya,er baren afløst af en kiosk eller eller apotek.
Redigeret af Klovn d. 31/08-2014 09:19

natty
Hvad har Pattaya ellers at byde på, som gør byen attraktiv, udover billig købesex?
Kultur? spændende gader og markeder?, eksotiske strande?, rent badevand?

Hvor mange af dette forums ærede medlemmer ville nogensinde ha' sat deres ben i Thailand, hvis det ikke var pga Pattaya og den billige vekselkurs mellem kroner og kød?
Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin

Amagerdreng
@natty... Man ledes let til at tro du ALDRIG har været i Pattaya / Jomtien..Der er så meget andet og "nej" jeg gider ikke uddybe det her For netop det har været oppe og runde flere gange.
Vi må tage til takke med hvad vi ved - ikke hvad vi vil gætte på.

vandango
natty skrev:

Hvad har Pattaya ellers at byde på, som gør byen attraktiv, udover billig købesex?
Kultur? spændende gader og markeder?, eksotiske strande?, rent badevand?

Hvor mange af dette forums ærede medlemmer ville nogensinde ha' sat deres ben i Thailand, hvis det ikke var pga Pattaya og den billige vekselkurs mellem kroner og kød?

Du har fuldstændig ret, nok det mest rigtige der nogensinde er skrevet på dette forum. Wink

Nahm
Amagerdreng skrev:

@natty... Man ledes let til at tro du ALDRIG har været i Pattaya / Jomtien..Der er så meget andet og "nej" jeg gider ikke uddybe det her For netop det har været oppe og runde flere gange.

Utroligt jeg kan være enig med dig for en gangs skyld Smile men her er vi enige...og dem der skriver at Pattaya kun er for billig købe-sex, de kommer der altid igen og igen, og bagefter sviner de stedet her på forum, og hvis det er deres oplevelser med stedet, må det være fordi de netop selv kommer der af denne ene grund- det er jo klart Grin, men hvorfor bliver de ikke bare i en anden by ? der er da masser af steder som Pattaya hvor de kan købe sex ? men Pattaya skal jo altid svines til, det er jo også så nemt for disse personer....men jeg kunne da svine masser af andre steder til hvis jeg ville, men det gider jeg egentligt ikke.
Mvh,
Nahm

ZxY
Pattaya og omegn har alt hvad hjertet begærer. Har man en opfattelse af at Pattaya ikke har andet at byde på end fisse og horn musik, har man virkelig sovet i timen.

Anonym Bruger
for ca 15 år siden var jomthien et herligt sted, fredeligt og roligt og ville ud og feste med øl fisse og hornmusik var det en song thaew in til pattaya, men efterhånden flyttede mange luderbarer ud til jomthien, og der blev mere fart på stedet, for meget fart efter min smag, og da så russerne begyndte at komme flokkende dertil var det bare om at komme væk derfra, sidst jeg var dernede var et par dage i april, og sikke et møghul det er nu, hele soi 7 en en stor luderbar hvor der før var en del små og ganske gode restauranter, men nu er det blinkende lygter det hele, soi white house er dog nærmest en skygge af sig selv, tidligere var det gaden det foregik, men nu er der sgu ingen andre end de russere der render op og ned af gaden på deres vel melllem white house resort og deres foretrukne bar, 7-11, ikke en skide baht lægger de i gaden, og flere barer er nu lukkede eller flygtet ned på markedet på second road, flere af de gode gamle restauranter er nu væk, og det er svært at finde et måltid af ordentlig kvalitet i jomthien,

Spring til debat: