Se indlæg
 Udskriv debat
Køb fra hjemve.dk !!!!
Bade-Dyr
Hej.

Mener der har været en tråd om det før, man kan ikke finde den, og kan ikke huske om det var på denne side, eller andet sted på nettet.

Hvordan er det med at købe derfra ?

Er der nogle ekstra udgifter i form af import ?
Må der sende de rugbrød blanding (det er jo pulver) ?
Noget man skal passe på med at få sendt osv ?

Høre gerne om jeres erfaring.

Tak på forhånd.

PS: Har sendt dem en mail omkring dette, men høre gerne fra i andre.

handy
Bade-Dyr skrev:

Hej.

Mener der har været en tråd om det før, man kan ikke finde den, og kan ikke huske om det var på denne side, eller andet sted på nettet.

Hvordan er det med at købe derfra ?

Er der nogle ekstra udgifter i form af import ?
Må der sende de rugbrød blanding (det er jo pulver) ?
Noget man skal passe på med at få sendt osv ?

Høre gerne om jeres erfaring.

Tak på forhånd.

PS: Har sendt dem en mail omkring dette, men høre gerne fra i andre.

bliver noget dyrt brød det var porto prisen ved et enkelt ved så ikke hvor meget mere det må veje før den stiger....det er da vist at finde noget rugmel selv.....Porto til område: Asien, Afrika, Australien + øvrige verden (289,00 DKK)
Pakker fremsendes med Postvæsenet som Prioritet-A

lek
Hvis man er ualmindelig uvenner med sine penge ja så er det jo en mulighed..

Amo Hvedemel, 2000 gram 23,50 DKK
Porto til område: Asien, Afrika, Australien + øvrige verden (2.150,00 gr.) 395,00 DKK
Dankort 0,00 DKK 0,00 DKK
Total m/moms 418,50 DKK
Heraf moms 0,00 DKK

det er vist bedre bare at liste i en Thai supermarked og købe det.

hugoboerge
IKEA har rugbroedsblanding.

vandango
Prøv at kigge lidt her, bare for måske at give nogle ideer?

http://www.21food...

http://www.alibab.../--TH.html

Tops has dark rye flour

http://thailand.t.../rye-flour

Redigeret af vandango d. 11/09-2014 15:40

Bade-Dyr
Takker for tips og ide.

Jeg elsker bare de blanding, og det jeg kan købe i Thailand og selv lave, er bare ikke helt så godt.

Det var også mere om det måtte sendes i en pakke her ned.
Og om der evt kom told / import på dem.

Det gøre der jo ved kosttilskud, Vitaminer med mere.

Må nok vente på næste besøg fra Danmark.

lek
Jeg elsker bare de blanding,

der er jo mange måder / blandinger..

men prøv med 2/3 rugmel + 1/3 hvedemel, så ligner det lidt.

handy
Kim den gamle bager fra dødens gade sælger rugbrøds blanding det kommer fra DK og der skal kun tilsættes tørgær men det er i Pattaya og tror jeg er den eneste herinde der opholder mig i lastens hule-

god weekend

Klovn
handy skrev:

Kim den gamle bager fra dødens gade sælger rugbrøds blanding det kommer fra DK og der skal kun tilsættes tørgær men det er i Pattaya og tror jeg er den eneste herinde der opholder mig i lastens hule-

god weekend

Dødens Gade ! Længe siden jeg har hørt den omtalt som sådan,men jeg ved hvor den er Grin

1viggovax
minder fra dødens gade, det var først alex og poul kølig der var der for mange år siden, så alex alene og det røde hus længer ned ved 2 roed med finn og j.k jen kristian og gunnar fra norge men ingen med god held og sidste par omgange med kongens bar var sgu sørgeligt. ved ikke hvad der er der nu i dødens gade.
jeg var på den lille cafe den gang , bag ved tuk.com i soi day and nigth soi 2, jo jo gl minder
hygge viggovax sattahip

ps, rugmel fra aurtalien er godt til rugbrød og også dengang købt købt i frienship sammen med hvedemel og grahamsmel og findes stadig

Anonym Bruger
Klovn skrev:

handy skrev:

god weekend

Dødens Gade ! Længe siden jeg har hørt den omtalt som sådan,men jeg ved hvor den er Grin

Ved du også hvorfor den hedder dødens gade....? Det var ikke pga. bagerens brød.!

Du kan tænke over det til i morgen hvor jeg vil gi' dig svaretGrin

handy
1viggovax skrev:

minder fra dødens gade, det var først alex og poul kølig der var der for mange år siden, så alex alene og det røde hus længer ned ved 2 roed med finn og j.k jen kristian og gunnar fra norge men ingen med god held og sidste par omgange med kongens bar var sgu sørgeligt. ved ikke hvad der er der nu i dødens gade.
jeg var på den lille cafe den gang , bag ved tuk.com i soi day and nigth soi 2, jo jo gl minder
hygge viggovax sattahip

ps, rugmel fra aurtalien er godt til rugbrød og også dengang købt købt i frienship sammen med hvedemel og grahamsmel og findes stadig

ja tiden går de bliver godt gamle alle sammen........

Spring til debat: