Se indlæg|
Køb fra hjemve.dk !!!!
|
|
| Bade-Dyr |
Lagt på d. 11/09-2014 05:24
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 587 |
Hej. Mener der har været en tråd om det før, man kan ikke finde den, og kan ikke huske om det var på denne side, eller andet sted på nettet. Hvordan er det med at købe derfra ? Er der nogle ekstra udgifter i form af import ? Må der sende de rugbrød blanding (det er jo pulver) ? Noget man skal passe på med at få sendt osv ? Høre gerne om jeres erfaring. Tak på forhånd. PS: Har sendt dem en mail omkring dette, men høre gerne fra i andre. |
|
|
|
| handy |
Lagt på d. 11/09-2014 06:55
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1057 |
Bade-Dyr skrev: Hej. Mener der har været en tråd om det før, man kan ikke finde den, og kan ikke huske om det var på denne side, eller andet sted på nettet. Hvordan er det med at købe derfra ? Er der nogle ekstra udgifter i form af import ? Må der sende de rugbrød blanding (det er jo pulver) ? Noget man skal passe på med at få sendt osv ? Høre gerne om jeres erfaring. Tak på forhånd. PS: Har sendt dem en mail omkring dette, men høre gerne fra i andre. bliver noget dyrt brød det var porto prisen ved et enkelt ved så ikke hvor meget mere det må veje før den stiger....det er da vist at finde noget rugmel selv.....Porto til område: Asien, Afrika, Australien + øvrige verden (289,00 DKK) Pakker fremsendes med Postvæsenet som Prioritet-A |
|
|
|
| lek |
Lagt på d. 11/09-2014 14:57
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 299 |
Hvis man er ualmindelig uvenner med sine penge ja så er det jo en mulighed.. Amo Hvedemel, 2000 gram 23,50 DKK Porto til område: Asien, Afrika, Australien + øvrige verden (2.150,00 gr.) 395,00 DKK Dankort 0,00 DKK 0,00 DKK Total m/moms 418,50 DKK Heraf moms 0,00 DKK det er vist bedre bare at liste i en Thai supermarked og købe det. |
|
|
|
| hugoboerge |
Lagt på d. 11/09-2014 15:02
|
![]() Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5534 |
IKEA har rugbroedsblanding. |
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 11/09-2014 15:24
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3980 |
Prøv at kigge lidt her, bare for måske at give nogle ideer? http://www.21food... http://www.alibab.../--TH.html Tops has dark rye flour http://thailand.t.../rye-flour Redigeret af vandango d. 11/09-2014 15:40 |
|
|
|
| Bade-Dyr |
Lagt på d. 11/09-2014 16:12
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 587 |
Takker for tips og ide. Jeg elsker bare de blanding, og det jeg kan købe i Thailand og selv lave, er bare ikke helt så godt. Det var også mere om det måtte sendes i en pakke her ned. Og om der evt kom told / import på dem. Det gøre der jo ved kosttilskud, Vitaminer med mere. Må nok vente på næste besøg fra Danmark. |
|
|
|
| lek |
Lagt på d. 12/09-2014 02:47
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 299 |
Jeg elsker bare de blanding, der er jo mange måder / blandinger.. men prøv med 2/3 rugmel + 1/3 hvedemel, så ligner det lidt. |
|
|
|
| handy |
Lagt på d. 12/09-2014 05:30
|
|
Kim den gamle bager fra dødens gade sælger rugbrøds blanding det kommer fra DK og der skal kun tilsættes tørgær men det er i Pattaya og tror jeg er den eneste herinde der opholder mig i lastens hule- god weekend |
|
|
|
| Klovn |
Lagt på d. 12/09-2014 07:12
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 575 |
handy skrev: Kim den gamle bager fra dødens gade sælger rugbrøds blanding det kommer fra DK og der skal kun tilsættes tørgær men det er i Pattaya og tror jeg er den eneste herinde der opholder mig i lastens hule- god weekend Dødens Gade ! Længe siden jeg har hørt den omtalt som sådan,men jeg ved hvor den er ![]() |
|
|
|
| 1viggovax |
Lagt på d. 12/09-2014 07:25
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 376 |
minder fra dødens gade, det var først alex og poul kølig der var der for mange år siden, så alex alene og det røde hus længer ned ved 2 roed med finn og j.k jen kristian og gunnar fra norge men ingen med god held og sidste par omgange med kongens bar var sgu sørgeligt. ved ikke hvad der er der nu i dødens gade. jeg var på den lille cafe den gang , bag ved tuk.com i soi day and nigth soi 2, jo jo gl minder hygge viggovax sattahip ps, rugmel fra aurtalien er godt til rugbrød og også dengang købt købt i frienship sammen med hvedemel og grahamsmel og findes stadig |
|
|
|
| Anonym Bruger |
Lagt på d. 13/09-2014 16:38
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 776 |
Klovn skrev: handy skrev: Kim den gamle bager fra dødens gade sælger rugbrøds blanding det kommer fra DK og der skal kun tilsættes tørgær men det er i Pattaya og tror jeg er den eneste herinde der opholder mig i lastens hule- god weekend Dødens Gade ! Længe siden jeg har hørt den omtalt som sådan,men jeg ved hvor den er ![]() Ved du også hvorfor den hedder dødens gade....? Det var ikke pga. bagerens brød.! Du kan tænke over det til i morgen hvor jeg vil gi' dig svaret ![]() |
|
|
|
| handy |
Lagt på d. 13/09-2014 17:39
|
|
1viggovax skrev: minder fra dødens gade, det var først alex og poul kølig der var der for mange år siden, så alex alene og det røde hus længer ned ved 2 roed med finn og j.k jen kristian og gunnar fra norge men ingen med god held og sidste par omgange med kongens bar var sgu sørgeligt. ved ikke hvad der er der nu i dødens gade. jeg var på den lille cafe den gang , bag ved tuk.com i soi day and nigth soi 2, jo jo gl minder hygge viggovax sattahip ps, rugmel fra aurtalien er godt til rugbrød og også dengang købt købt i frienship sammen med hvedemel og grahamsmel og findes stadig ja tiden går de bliver godt gamle alle sammen........ |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.