Se indlæg|
Bemærkninger på visa sticker
|
|
| taxidriver990 |
Lagt på d. 19/09-2014 10:17
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 578 |
Hej gode mænd og kvinder Jeg har et spørgsmål ang. Bemærkningsrubrikken nederst på visa stikkeren der er påsat i passet Der plejer aldrig at stå noget i dette felt men denne gang står der : VIS. Hvad betyder det ? Nogen der VED det ? Mvh Taxi Almindelig sund fornuft er ikke så almindelig endda Bekymringer er som en gyngestol. De holder dig beskæftiget, men du kommer ingen vegne Kernen i frihed er at tvivle på autoriteter |
|
|
|
| milex |
Lagt på d. 19/09-2014 10:44
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 830 |
Går ud fra det er et dansk pas der er tale om?. Mon det så ikke betyder at der er taget fingeraftryk ifb. visa-udstedelse jvf. flg. link: http://www.eubusi...isa-system |
|
|
|
| taxidriver990 |
Lagt på d. 19/09-2014 10:49
|
|
Tak Milex, det må være det der er tale om Nice ! Almindelig sund fornuft er ikke så almindelig endda Bekymringer er som en gyngestol. De holder dig beskæftiget, men du kommer ingen vegne Kernen i frihed er at tvivle på autoriteter |
|
|
|
| bannok |
Lagt på d. 19/09-2014 11:14
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 364 |
Der staar ingenting I mit visa under bemaerkning undtagen visa nr. Er det er non immigrant O visa vi snakker om? |
|
|
|
| milex |
Lagt på d. 19/09-2014 11:19
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 830 |
milex skrev: Går ud fra det er et dansk pas der er tale om?. Mon det så ikke betyder at der er taget fingeraftryk ifb. visa-udstedelse jvf. flg. link: http://www.eubusi...isa-system Jeg har udtrykt mig forkert!. Skulle være 'visa udstedt TIL Schengen-lande' |
|
|
|
| taxidriver990 |
Lagt på d. 19/09-2014 16:13
|
|
Korrigere lige lidt : Rubrikken hedder : Besøg i Danmark Det er i et thailandsk pas med visa udstedt af den danske ambassade i Bangkok Så det er et visa TIL schengen Men mon ikke det stadigvæk er det som Milex linker til Almindelig sund fornuft er ikke så almindelig endda Bekymringer er som en gyngestol. De holder dig beskæftiget, men du kommer ingen vegne Kernen i frihed er at tvivle på autoriteter |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.