Se indlæg|
Prisniveau Krabi 2014
|
|
| Jeppe C |
Lagt på d. 06/10-2014 20:08
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 111 |
Hej alle, På mandag tager jeg og familien et smut til Krabi og omegn i godt 3 uger. Vi var sidst i Krabi i 2011, og mindes ikke at det var så dyrt. Jeg kan nu læse på især udenlandske fora, at priserne er steget betragteligt de sidste par år. Er der nogen har været der i år, der kan bekræfte dette? Gerne eventuelt med priseksempler.. |
|
|
|
| lumbye |
Lagt på d. 09/10-2014 10:02
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 115 |
Jeppe C skrev: Hej alle, På mandag tager jeg og familien et smut til Krabi og omegn i godt 3 uger. Vi var sidst i Krabi i 2011, og mindes ikke at det var så dyrt. Jeg kan nu læse på især udenlandske fora, at priserne er steget betragteligt de sidste par år. Er der nogen har været der i år, der kan bekræfte dette? Gerne eventuelt med priseksempler.. Nu kommer det an paa hvor du skal opholde dig i Krabi, priserne er steget lidt, isaer i turist omraaderne, hvis det er hotelpriser du er ude efter, er de billigst i krabi by |
|
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 09/10-2014 10:07
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5069 |
Jeg var der godt nok ikke i år, men i december sidste år. Jeg er jævnligt kommet - og har også boet - i Krabi igennem de sidste par årtier, og har ikke oplevet nogle heftige pris-stigninger på noget som helst. Vi betalte 400 baht for overnatning i Krabi by, 3 mand høj i Bai Fern Guest House. Det syntes jeg var ovenud rimeligt. Flodmarkedet om aftenen er som altid, masser af dejlig mad til 30-40 baht. Lad være med at handle noget som helst i Ao Nang. Det er kun turister der færdes her, og de kommer til at betale ved kasse 1. Krabi by er langt bedre at handle i. mvh |
|
|
|
| Boes |
Lagt på d. 09/10-2014 16:28
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2688 |
Priserne online er exploderet de seneste år i Ao Nang. Meeen walk in priserne er helt OK på denne årstid - det er stadig lowseason her.... Hav en god tur ! "The difference between stupidity and genius is that genius has its limits."
Albert Einstein |
|
|
|
| Jeppe C |
Lagt på d. 09/10-2014 20:45
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 111 |
Vi skal bo i Ao Nang, som vi også boede i sidste gang. Jeg tænker mere på priser på mad, udflugter osv. |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.