Se indlæg
 Udskriv debat
Prisniveau Krabi 2014
Jeppe C
Hej alle,

På mandag tager jeg og familien et smut til Krabi og omegn i godt 3 uger.

Vi var sidst i Krabi i 2011, og mindes ikke at det var så dyrt. Jeg kan nu læse på især udenlandske fora, at priserne er steget betragteligt de sidste par år. Er der nogen har været der i år, der kan bekræfte dette? Gerne eventuelt med priseksempler..

lumbye
Jeppe C skrev:

Hej alle,

På mandag tager jeg og familien et smut til Krabi og omegn i godt 3 uger.

Vi var sidst i Krabi i 2011, og mindes ikke at det var så dyrt. Jeg kan nu læse på især udenlandske fora, at priserne er steget betragteligt de sidste par år. Er der nogen har været der i år, der kan bekræfte dette? Gerne eventuelt med priseksempler..

Nu kommer det an paa hvor du skal opholde dig i Krabi, priserne er steget lidt, isaer i turist omraaderne, hvis det er hotelpriser du er ude efter, er de billigst i krabi by

rinpoche
Jeg var der godt nok ikke i år, men i december sidste år.

Jeg er jævnligt kommet - og har også boet - i Krabi igennem de sidste par årtier, og har ikke oplevet nogle heftige pris-stigninger på noget som helst.

Vi betalte 400 baht for overnatning i Krabi by, 3 mand høj i Bai Fern Guest House.
Det syntes jeg var ovenud rimeligt.

Flodmarkedet om aftenen er som altid, masser af dejlig mad til 30-40 baht.

Lad være med at handle noget som helst i Ao Nang.
Det er kun turister der færdes her, og de kommer til at betale ved kasse 1.
Krabi by er langt bedre at handle i.

mvh

Boes
Priserne online er exploderet de seneste år i Ao Nang.
Meeen walk in priserne er helt OK på denne årstid - det er stadig lowseason her....
Hav en god tur !
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits."
Albert Einstein

Jeppe C
Vi skal bo i Ao Nang, som vi også boede i sidste gang. Jeg tænker mere på priser på mad, udflugter osv.

Spring til debat: