Se indlæg|
Smag på Thailand
|
|
| Webmaster |
Lagt på d. 18/10-2014 10:52
|
|
Superadministrator ![]() Antal indlæg: 6782 |
Ja, jeg bliver sgu' lige nødt til at dele dette link selvom den kulinarisk rejseguide "Smag På Thailand" nok først udkommer i foråret 2015. På facebook-gruppen "Smag På Thailand" kan man simpelthen blive sulten igen selvom man lige har spist. Det er supergode billeder af lækre retter, Tante Punsee som selv laver sin fiskesovs, madboder, ingredienser og så videre. Det tyder virkelig på at "Smag På Thailand" bliver sådan en bog man bare skal have fingerne i, i hvert fald herhjemme. En kulinarisk rejseguide. Danmarks første madguide rundt i Smilets Land. Forfatterne er Sofie Lisby og Christina Lund Sørensen. Udkommer i foråret 2015. Hjemmeside: www.smagpaa.dk (ikke tilgængelig endnu) Facebook: Smag på Thailand Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
|
| hugoboerge |
Lagt på d. 18/10-2014 11:27
|
![]() Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5534 |
Linket til Facebook fungerer og ganske interessant. Een af mine favoritter er Khao Soi som jeg foerst blev bekendt med da jeg i sin tid boede i Chiangmai. Heldigvis er der er sted i naerheden af hvor vi bor som laver en glimrende Khao Soi. |
|
|
|
| alkenbo |
Lagt på d. 18/10-2014 16:27
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 206 |
Det ser sgu godt ud , godt man skal afsted hele januar. |
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 19/10-2014 09:17
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3980 |
Jeg er nu mere til bøffer. |
|
|
|
| alkenbo |
Lagt på d. 19/10-2014 15:33
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 206 |
http://www.farmchokchai.com/en/index_content.php?content_id=63 Jeg kan også godt lide en god bøf gerne her, men elsker nu mest det spicy når jeg er i Thailand. |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.