Se indlæg|
Sådan får du de billigste flybilletter
|
|
| Thomas72 |
Lagt på d. 29/10-2014 21:52
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1392 |
Flyver man tirsdag aften og bestiller 53 dage før afrejse, får man størst rabat, viser ny undersøgelse
HELE LANDET: Hvis man vil have de billigste flybilletter, kan det være en god idé at være ude omkring to måneder før afrejse. Helt præcist skal man gerne bestille flybilletterne 53 dage, før man går om bord på flyet. På den måde opnår man i gennemsnit en besparelse på 29 procent. Det viser en ny gennemgang af 7,5 milliarder flypriser fra rejsesøgemaskinen Momondo, der har gennemgået de 100 mest populære ruter på hjemmesiden, hvoraf de 49 er danske. Men det er ikke kun bestillingstidspunktet, der afgør den endelige pris. Undersøgelsen viser nemlig, at det bedst kan betale sig at flyve tirsdag om aftenen. Derimod er lørdag aften rent økonomisk det dårligste tidspunkt at flyve. ... http://www.nordjy...b/112/1513 Til Jer der rejser til Thailand for første gang, pas på!.
Thailand er vanedannende, stærk vanedannende!. Jeg ved hvad Jeg taler om. |
|
|
|
| jh |
Lagt på d. 30/10-2014 18:12
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 700 |
At det nok er den billigste dag at flyve er tirdag er nok rigtigt,men det med at bestille billetter 53 dage før rejsen gælder vist ikke Thailand det kan jeg da se på de billetter jeg har bestilt de senere år.Jeg bestiller gerne nogle af de første billetter der kommer på nettet ca 300 dage før afhængig af flyvetid lufthavn osv,her ligger besparelsen gerne 1500kr-2500kr altså når man søger samme billet senere og tæt på afrejsen. men det er også i højtiden juli og december jeg rejser. Jeg har set et andet sted på nettet at det er 49 dage før man kan få den billigste billet,Tja hvad skal man tro.Jeg kender ikke priserne på billetter til andre steder.Men nogen derude må have gode forslag hvornår de bestiller.Jeg rejser næsten altid fra Billund så de koster jo noget mere end fra Kastrup. |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.