Se indlæg
 Udskriv debat
Efterlyst dansker anholdt i Phuket
Anonym Bruger
I har sikkert set det, men her er lidt links:

NB. sarte sjæle der ikke kan tåle at se ikke-slørede billeder af en (i DK) endnu ikke-dømt mand, skal ikke trykke på første link til Bangkok Post.

Bangkok Post:

http://bangkokpos...ral/441786

Phuket police arrested Peter Jensen, 48, a Danish national, on Thursday for overstaying his visa. He is wanted on an arrest warrant issued by a court in Denmark for alleged tax fraud.

Ekstra Bladet:

http://ekstrablad...288203.ece

Den 48-årige dansker blev torsdag klokken 12.40 lokal tid pågrebet i en restaurant i Pa Khlork i Thalang-distriktet i Phuket.

Senere var seks lokale betjente med til at vise den blonde, solbrændte mand frem for pressen på politistationen i Phuket.

Danskeren havde været efterlyst via det internationale politisamarbejde Interpol for svindel for knap 10 millioner kroner, skriver Bangkok Post.

Redigeret af Anonym Bruger d. 06/11-2014 15:40

zapper
Ja så kigger amagermanden nok ikke.

Jeg kender desværre ikke manden på billedet.

Amagermanden er et ikke ret fedt øgenavn at få hæftet på sig, så lad os lige prøve at undgå den slags slags "sjov" og provokationer.

Tak

- Admin -

Redigeret af Webmaster d. 07/11-2014 17:50

GAMBIT
zapper skrev:

Ja så kigger amagermanden nok ikke.

Du må ikke kalde ham øgenavne Zapper

Anonym Bruger
JS skrev:

I har sikkert set det, men her er lidt links:

NB. sarte sjæle der ikke kan tåle at se ikke-slørede billeder af en endnu ikke-dømt mand, skal ikke trykke på første link til Bangkok Post.

Bangkok Post:

http://bangkokpos...ral/441786

Phuket police arrested Peter Jensen, 48, a Danish national, on Thursday for overstaying his visa. He is wanted on an arrest warrant issued by a court in Denmark for alleged tax fraud.

Ekstra Bladet:

http://ekstrablad...288203.ece

Den 48-årige dansker blev torsdag klokken 12.40 lokal tid pågrebet i en restaurant i Pa Khlork i Thalang-distriktet i Phuket.

Senere var seks lokale betjente med til at vise den blonde, solbrændte mand frem for pressen på politistationen i Phuket.

Danskeren havde været efterlyst via det internationale politisamarbejde Interpol for svindel for knap 10 millioner kroner, skriver Bangkok Post.

han har faktisk begået en kriminel handling i thailand, nemlig overstay, så hel i orden de viser hans billede.

VIP
Det har altid undret mig. Ikke kun i dette tilfælde, men hver gang medierne er involveret, bliver en hel række betjente linet op. Ingen skal derfor være i tvivl om den kæmpe indsats politi styrken har udført.

I dette tilfælde, er intet mindre end 6 politi folk placeret på avis fotoet, for at vise den anholdte dansker frem.
>>>>>>>Glem ikke at være glad<<<<<<<<

Anonym Bruger
VIP skrev:

Det har altid undret mig. Ikke kun i dette tilfælde, men hver gang medierne er involveret, bliver en hel række betjente linet op. Ingen skal derfor være i tvivl om den kæmpe indsats politi styrken har udført.

I dette tilfælde, er intet mindre end 6 politi folk placeret på avis fotoet, for at vise den anholdte dansker frem.

Mit indtryk er at det fungerer lidt ligesom trofæer indenfor thailandsk politi. Jo flere foto du har (medvirker på) jo bedre betjent er du og samtidig kan det give dig mulighed for at avancere i systemet. I det thailandske politi er man stolt over at have udført en opgave og er ikke bange for at vise sit ansigt. I modsætning til i Danmark hvor betjentene helst vil være anonyme af hensyn til personlig sikkerhed for dem selv og familien.

Men du har ret, der ligger sikkert også noget "show of force" i billederne.

Anonym Bruger
JS skrev:

VIP skrev:

Mit indtryk er at det fungerer lidt ligesom trofæer indenfor thailandsk politi. Jo flere foto du har (medvirker på) jo bedre betjent er du og samtidig kan det give dig mulighed for at avancere i systemet. I det thailandske politi er man stolt over at have udført en opgave og er ikke bange for at vise sit ansigt. I modsætning til i Danmark hvor betjentene helst vil være anonyme af hensyn til personlig sikkerhed for dem selv og familien.

nu kan du være bomsikker på at de paradeklovne der optræder på billederne er officerer og ikke den meninge somchai politimand som faktisk deltog i raiden eller anholdelsen, næ der er spidserne der er på deres pralebilleder, har en ven her i kk som er civil narko betjent og han optæder aldrig på de billeder der bliver taget, det er forbeholdt hans overordnede og afd cheferne og andre med stjerner på skuldrene, joken internt i politiet går på at hver stjerne koster 1 mill baht.

Anonym Bruger
Ja, måske en enkelt eller måske to af dem har deltaget i efterforskningen/anholdelsen, resten har smidt alt hvad de havde i hænderne for at komme med på billedet. Jeg har selv hørt historier fra de større fangster (narko), hvor der bliver ringet rundt således de andre kan nå at 'være med' til de sidste faser af sagerne samt på billederne.

chaingmai
ja............jeg har set et billed af en, der kendte en, der var blevet ringet til.............LOL LOL

vandango
JS skrev:

VIP skrev:

Jeps - bare læs under crime i Pattaya People avisen, der ser man flere politifolk end forbrydere.

maik
vandango skrev:

Jeps - bare læs under crime i Pattaya People avisen, der ser man flere politifolk end forbrydere.

For at din påstand skal være sand forudsætter det at politifolkene ikke også er forbrydere - og er du helt sikker på at de ikke også er det? Grin
I fiktionen findes adgangen til virkeligheden …

maikjensen.dk

http://www.maikjensen.dk
Spring til debat: