Se indlæg
 Udskriv debat
Flybilletter med Thai
kirsten64
Jeg ved at det er svært at spå om fremtiden.
Sidste år kom Thai med gode tilbud i september til Bangkok/Krabi.Men der er ikke kommet noget i år.
Syntes at de stadig er dyre. Er der nogen der kan huske om de plejer at sætte priserne ned senere på året?
Vi skal a sted i starten af januar og hjem 30 dage efter, ved det ikke er den billigste periode. I år i januar gav vi 6000 kr købt købt direkte hos Thai

natty
Hvis du mener januar 2015 skal du nok kigge i vejviseren efter billige billetter med Thai. At der ikke har været nogen billige tilbud i september, med dine rejsedatoer, er vel bare ensbetydende med at det ikke har været nødvendigt for at fylde flyene op. Man kan dog være heldig at finde enkelte afgange, uden at der er kampagner eller der reklameres med dem.
Men du kan sikkert finde nogle til rimeligere priser, hvis du kan accepterer en mellemlanding eller 2. Har du prøvet med Norwegian, hvis det absolut skal være direkte? Muligheden for at finde billige billetter afhænger også tit om hvor mange billetter man skal bruge, da det ofte er begrænset hvor mange billige billetter der er pr. afgang.

Til orientering kan jeg fortælle, at jeg for et par måneder siden købte en billet med Thai med afgang ca. midt december og til godt efter jul. Den måtte jeg bøde 7000 kr. for. Idag koster den alt efter valg af rejsedatoer, + og - op til 3 dage, mellem 7770 kr. og 16000 kr .
Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin

Rasmus
Hej Kirsten64
Svaret på dit spørgsmål er ganske lige til: Så længe der er et vis tilfredsstillende flove og efterspøgelse på flysæderne hos Thai Air, så er der jo ingen grund til at sætte priserne ned..! Falder efterspørgslen og bookningerne – Ja så falder priserne også.
Du kunne så vælge et andet flyselskab - med mellemlanding i én eller anden Arabisk sandkasse - de er almindeligvis ca. 1.000-1.500 kr. billigere. Men her skal du nok forvente en ventetid på helt op til 3-4 timer inden du flyver videre mod Bangkok. Samtidigt risikerer du så også at lande i Bangkok langt hen på eftermiddagen, eller på et andet meget ubelejligt tidspunkt! Sad
Rasmus

Spring til debat: