Se indlæg|
I Singapore kan de ogsaa snyde og bedrage
|
|
| hugoboerge |
Lagt på d. 11/11-2014 09:47
|
![]() Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5534 |
I tilfaelde af at nogle medlemmer skulle en tur til Singapore saa her en lille advarsel. http://www.strait...are-manage |
|
|
|
| Conrad |
Lagt på d. 11/11-2014 13:32
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 959 |
Som en folkepensionist, der kun har brug for en Nokia mobil der kan bruges som telefon og til sms, saa er der nok ikke stor risiko for at jeg loeber ind i den slags svindel ![]() |
|
|
|
| hugoboerge |
Lagt på d. 11/11-2014 13:38
|
![]() Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5534 |
Conrad skrev: Som en folkepensionist, der kun har brug for en Nokia mobil der kan bruges som telefon og til sms, saa er der nok ikke stor risiko for at jeg loeber ind i den slags svindel ![]() Conrad, du er en heldig mand. Min Nokia som kunne det samme som din gik desvaerre i stykker dvs jeg kunne ikke indtaste "7". Men saa koebte jeg et kamera med telefon dvs en Sony Ericsson som jeg nu har haft i mange aar. Jeg forstaar ikke de mennesker som vil staa i koe adskillige dage i forvejen for at sikre sig en i-phone 6 eller de mennesker som absolut skal skifte telefon hver anden maaned bare for at foelge med. |
|
|
|
| Conrad |
Lagt på d. 11/11-2014 14:46
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 959 |
Ja saadan en Sony Ericsson har jeg ogsaa, jeg fik den af min bror som arbejdede i Ukraine og den kan kun slaviske sprog og engelsk. Naar jeg faar en sms paa thai, saa er det kun 4-kanter og endnu har jeg ikke fundet en mobil butik paa Phuket som kan skifte sprog. Men til naeste aar mener SKAT iflg min 2015 forskudsopgoerelse at min pension vil stige saa meget at jeg faar raad til at koebe den nye Sony Xperia Z3 compact, saa maaske skal det vaere julegaven til mig selv i aar. Saa kan jeg altid suge paa labben efter nytaar, naar det saa viser sig at SKAT ikke havde ret |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

ret