Se indlæg|
HJÆLP- Vil Giftes igen
|
|
| Angela-dk |
Lagt på d. 11/11-2014 19:00
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 37 |
Jeg blev i 2010 skilt fra min danske mand og rejste tilbage til thailand, vi har en søn sammen , har opholdt mig i danmark siden juni , da jeg har søgt en familie sammenføring med min søn i danmark , mit spørgsmål lyder , hvis jeg vil gifte mig i danmark , skal jeg have en civil-status erklæring fra Thailand eller er det nok med min danske skilsmisse erklæring- jeg har aldrig fået verificeret min danske skilsmisse i Thailand- m.v.h angela |
|
|
|
| Nirvana |
Lagt på d. 11/11-2014 19:41
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 615 |
Leder du efter en dansk mand
Come As You Are
|
|
|
|
| Angela-dk |
Lagt på d. 11/11-2014 19:49
|
|
Jeg har en kæreste jeg gerne vil gifte mig med- dansk |
|
|
|
| buick |
Lagt på d. 11/11-2014 19:57
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 549 |
Du slipper ikke uden om en thailands civilstands erklæring, Danmark ved jo ikke om du evt skulle være blevet thai gift efter du blev skilt. Så hvis dit gamle ægteskab var registreret i Thailand så skal du har verificeret en danske skilsmisse og derefter få den registret i Thailand for så at få lavet civilstands erklæring som skal på ambasaden i Bangkok for at blive verificeret. Så du har desværre en lang vej inden målet Dog hvis du ikke har registreret det gamle ægteskab i Thailand så er det med at få en civilstands erklæring og så på rådhuset |
|
|
|
| Angela-dk |
Lagt på d. 11/11-2014 20:19
|
|
buick skrev: tak lidt i tvivl om måden, skal jeg have oversat min danske skilsmisse til engelske - og skal jeg derefter på ambassaden ??????????? nogen her der har prøvet.Du slipper ikke uden om en thailands civilstands erklæring, Danmark ved jo ikke om du evt skulle være blevet thai gift efter du blev skilt. Så hvis dit gamle ægteskab var registreret i Thailand så skal du har verificeret en danske skilsmisse og derefter få den registret i Thailand for så at få lavet civilstands erklæring som skal på ambasaden i Bangkok for at blive verificeret. Så du har desværre en lang vej inden målet Dog hvis du ikke har registreret det gamle ægteskab i Thailand så er det med at få en civilstands erklæring og så på rådhuset |
|
|
|
| buick |
Lagt på d. 12/11-2014 20:19
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 549 |
Den danske skilsmisse skal legaliceres dette sker hos udenrigsministeret http://um.dk/da/r...alisering/ og koster vist 190 kr. det er så den du skal bruge for at bevise overfor Thailand at du er skilt så de kan udstede en civilstands erklæring |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.