Se indlæg
 Udskriv debat
Jomfrunalsk bargirl...
mickE
Vil hoer om der er nogle som har oplevet og moede en bargirl/tender i Thailand som var jomfru og over 20 aar gammel.
Kunne godt taenke mig og moede en, men jeg tror de alle er godt brugte paa den ene eller anden maade.
Hvis nogen har erfaringer i den retning vil jeg godt hoere om det og maaske ogsaa andre.

GAMBIT
Møde ?

Boes
Jeg kender en som kender en.. og hvad så ?????Hammer
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits."
Albert Einstein

VIP
mickE skrev:

Vil hoer om der er nogle som har oplevet og moede en bargirl/tender i Thailand som var jomfru og over 20 aar gammel.
Kunne godt taenke mig og moede en, men jeg tror de alle er godt brugte paa den ene eller anden maade.
Hvis nogen har erfaringer i den retning vil jeg godt hoere om det og maaske ogsaa andre.

Hold dine fantasier for dig selv!!!
>>>>>>>Glem ikke at være glad<<<<<<<<

Girobank
I mange år arbejdede jeg på kontor i København, på pladsen udenfor stod/står LURBLÆSERNE, som efter sigende blæser i lurerne, når en jomfru gik over Rådhuspladsen - jeg hørte aldrig en lyd!

mon ikke du har en umulig opgave Mick.
Mae Phim, Klaeng, Rayong
www.maephimproperty.com

Anjin
mickE skrev:

Måske dit spørgsmål i virkeligheden hører til under "dagens joke" Wink

Amagerdreng
Indtil videre er i ALLE sammen helt galt på den. mickE spørger jo realt om noget der virkelig findes i Thailand !! eller gør det ?
Jeg har da mødt mange der når man spørger "How long time you Work in bar" (Desværre på børne engelsk så hun forstår) Svaret er mange gange "I just start 3-4 days and you my first man" Dermed ikke sagt Jomfru men WHO knows..
Så mickE keep dreaming og tror endelig på hvad hun fortæller dig.
Good luck med at finde en der er over 20 år - stadig jomfru og ny i baren......KEEP DREAMING...........
@Giro det gamle sted kender vi godt og var hun jomfru da hun kom- ja så var hun det ikke da hun gik...
Jeg husker stadig de mørke hjørner både på luren og jomfruen....
Vi må tage til takke med hvad vi ved - ikke hvad vi vil gætte på.

Anonym Bruger
Det findes teknisk set ikke sådan rundt omkring i almindelige barer og det er dybt perverst at efterspørge det efter min mening!!

..til gengæld har jeg hørt at der er et marked for kinesiske forretningsfolk der betaler kassen for at være sammen med jomfruer. Det var i forbindelse med at en 'mamasan' var blevet anholdt for at 'sælge' disse piger, nogle gange med forældrenes accept. Pigerne kom både fra Thailand, Myanmar, Laos og Cambodja.

vandango
Hæ hæ - i gamle dage holdt jeg mange politiske møder på Sundheds Borgmester Peter Martinussens kontor, kunne endda se Lurblæserne, men jeg hørte heller ikke noget trut i hornet. :-)

Har dog aldrig oplevet eller hørt om en jomfru der skulle arbejde på nogen bar, eftersom kvinderne lever af at sælge deres krop, er det heller ikke noget jeg forventer.

Har dog oplevet på en bar i Pattaya, jeg og mine to venner var de eneste kunder, at mama san placerede 2 piger på 13 - 14 år lige på den anden side af bordet.
For ganske normale mennesker virker det stødende, hev dem også over i 7/11 og købte is til dem, og så har vi nok også brugt nogle ekstra penge på sodavand til børnene.

Vi havde en solid og følelses ladet diskussion omkring sex med børn.
Selvom jeg var sammen med 2 hardcore Pattaya drenge, må jeg konstatere at det nok er de færreste mennesker, der går med den slags syge lyster, og gud ske lov for det.
Redigeret af vandango d. 12/11-2014 16:10

Klovn
Jeg har mødt en ærlig politiker & en prostitueret jomfru
Dog ikke på en bar i Pattaya

zapper
mickE skrev:

Nu har jeg af gode grunde aldrig været i trusserne på hende, meeen jeg kender en pige, der bestyrer en bar, og hun drikker for det første ikke, og jeg har aldrig set hende med en mand. Jeg er kommet på stedet igennem en årrække, så kender både hende og familien lidt mere end bare lige overfladisk.
Hvad der er sket inden hun kom til byen aner jeg ikke. Men jeg tror på hende, når hun siger hun aldrig har været sammen med en mand. Hun er 38 år og hendes søskende bakker hende op, de to af dem er gift med falanger, så ingen grund til at lyve omkring hende. Så hende tror jeg på.

maik
[img]http://maikjensen.dk/grafik/ritualer-i-gogobarer04.jpg[/img] is not a valid Image.

Den eneste jomfru jeg har kunnet finde i en bar. Til gengæld ved jeg ikke om hun er over 20 år gammel.
I fiktionen findes adgangen til virkeligheden …

maikjensen.dk

http://www.maikjensen.dk
natty
zapper skrev:

Nu har jeg af gode grunde aldrig været i trusserne på hende, meeen jeg kender en pige, der bestyrer en bar, og hun drikker for det første ikke, og jeg har aldrig set hende med en mand. Jeg er kommet på stedet igennem en årrække, så kender både hende og familien lidt mere end bare lige overfladisk.
Hvad der er sket inden hun kom til byen aner jeg ikke. Men jeg tror på hende, når hun siger hun aldrig har været sammen med en mand. Hun er 38 år og hendes søskende bakker hende op, de to af dem er gift med falanger, så ingen grund til at lyve omkring hende. Så hende tror jeg på.

Måske er hun lesbisk? Grin
Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin

zapper

Måske er hun lesbisk? Grin

Hehe ja måske Grin

moerk5002
Hvad pokker vil du også med en jomfru...... En mere erfaren er der en million gange bedre....

Har været på Philippinerne nogle gange, der har de et begreb som hedder 'Cherry girl'..... det skulle efter sigende være en jomfru. Men den store pung skal op, de tager fra 50.000 og op for en nat, men okay de kan jo også kun gøre det en gang... 5555

Drop det i Thailand eller tag til Philippines....... Det er ganske vist Angel

rinpoche
Jeg har mødt en jomfru i en bar.

Det var i Kanchanaburi.
Jeg kom der med 2 aldrende danskere (lang historie)
Well, vi kom ind på den udendørs bar og bestilte lidt læskedrikke.

Da indehaveren overhørte at jeg bestilte på thai, spurgte hun mig om jeg ville tale med en nylig ankommen barmaid for ligesom at gøre "overgangen" nemmere.
"Inkluderer dette gratis øl"?
Det gjorde det så ikke, men ikke så mange minutter efter, blev den stakkels pige parkeret foran os.
Jeg gjorde mit bedste for at få hende til at føle sig godt tilpas, tilbød hende en sodavand etc.

Hun var totalt grædefærdig, ville ikke sige noget som helst.
Så sagde jeg til hende: Unge dame, jeg tror ikke du egner dig til dette erhverv, tror du ikke hellere du skulle smutte hjem?

"Kha" sagde hun, og det var det eneste ord jeg fik ud af hende.

Men dagen efter var hun rejst hjem. Hun var 18 år gammel.

zapper
''kha'' betyder det ikke ven ?

hugoboerge
zapper skrev:

''kha'' betyder det ikke ven ?

Nej, det er saamaend en hoefligheds frase som hunkoen normalt vil slutte en saetning af med. I dette tilfaelde var det en meget kort saetning eftersom hun kun sagde "kha" men det kunne ogsaa have en bekraeftende betydning at hun ville foelge forslaget om at tage hjem og hvad hun saa ogsaa gjorde.

"Ven"/"friend" = peuan

natty
Mange tak, tak=
khop khun kha, hunkøn
khop khun khap, hankøn

Goddag, hej=
sawatdee khap, hankøn
sawatdee kha, hunkøn

Jeg vil som hugoboerge mene at "Kha" i denne sammenhæng, har en bekræftende betydning.

"saamaend en hoefligheds frase som hunkoen normalt vil slutte en saetning af med".Grin
Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin

rinpoche
Den stakkels pige rejste hjem dagen efter sit møde med "den store grimme farang".

Det er ikke nemt at arbejde i en Beerbar, og jeg har hørt utallige deprimerende historier.
Af en eller anden årsag ender jeg altid med at blive "skriftefader".

Jeg søger det absolut ikke, men sådan udmønter det sig ofte.

Hvad jeg har måtte lægge øre til i tiderne, er helt ekstemt.

Spring til debat: