Se indlæg
Thailand Portalen (version 2004) » Livet som udlænding i Thailand » Natteliv, barer og pubber
 Udskriv debat
Kongens fødselsdag 5-12
Anonym Bruger
Er der alkohol forbud på barer som soi cowboy og Nana og er alt lukket helt ned på King Bhumibol Adulyadej fødselsdag d. 5 december eller er det er gammel skrøne?
Jeg har nemlig ingen ide efter som at hvor jeg bor er der ingen problemer, og det er rigtig mange år siden jeg har været ude om natten i det kvarter!

Mvh
Michael

hugoboerge
Michael Andersen skrev:

Er der alkohol forbud på barer som soi cowboy og Nana og er alt lukket helt ned på King Bhumibol Adulyadej fødselsdag d. 5 december eller er det er gammel skrøne?
Jeg har nemlig ingen ide efter som at hvor jeg bor er der ingen problemer, og det er rigtig mange år siden jeg har været ude om natten i det kvarter!

Mvh
Michael

Maaske du skulle fejre kongens foedselsdag en anden dag eller fejre den der hvor du bor. Soi Cowboy og Nana har aabent saa vidt jeg ved alle dage. Hvordan de to steder fejrer kongens foedselsdag vides ikke.

Anonym Bruger
tidligere var der alkohol forbud på kongens fødselsdag og barerne var lukket, men efter sigende skulle kongen selv have ytret ønske om at dette forbud blev ophævet da han mente at hans fødselsdag var en glædens dag og den skulle folk have lov at fejre med en lille en eller 2, så nu er det kun på strenge buddah dage barene skal lukke

Anonym Bruger
Nu forholder det sig sådan at jeg er blevet spurgt om ikke kunne spørge herinde, fordi de lander d.5-12 og er 3 mænd der gerne vil i byen inden de tager til Phuket d.6-12!
Og da jeg lever langt derfra kunne jeg ikke svare på hvordan nattelivet er på Kongens fødselsdag, og det er derfor der bliver spurgt her sorry!

Mvh
Michael

Anonym Bruger
Number1kk mange tak for svaret det var også det jeg hældte til, men var ikke sikker så igen mange tak for hjælpen!

Mvh
Michael

Kim Ludvigsen
Michael Andersen skrev:

Number1kk mange tak for svaret det var også det jeg hældte til, men var ikke sikker så igen mange tak for hjælpen!

Du skal nok ikke takke alt for meget. Jeg har endnu ikke oplevet åbne barer på kongens fødselsdag. Jeg har ganske vist endnu ikke været i Bangkok eller Pattaya den dag, men Bangla Road i Patong ligner absolut ikke sig selv den dag.
Mvh. Kim
Ferie i Thailand:
http://rejse-til-...

http://rejse-til-thailand.dk
milex
Prøv at studere dette link:

http://www.boombo.../thailand/

Giver nok ikke det endelige svar - men alligevel.

Anonym Bruger
Kim Ludvigsen skrev:

Michael Andersen skrev:

Du skal nok ikke takke alt for meget. Jeg har endnu ikke oplevet åbne barer på kongens fødselsdag. Jeg har ganske vist endnu ikke været i Bangkok eller Pattaya den dag, men Bangla Road i Patong ligner absolut ikke sig selv den dag.

i khon kaen har der de sidste 4 år været åbent de fleste steder på kongens fødselsdag, men nogle enkelte thairestauranter og barer vælger at holde lukket, sikkert fordi det var en fridag for personalet, men alkohol sølges overalt hele dagen, men husker for ca 10 år tilbage hvor alt lå øde på kongens fødselsdag og kun restauranter måtte holde åbent, der sad og drak øl i kaffekopper i jomthien

Spring til debat: