Se indlæg|
Norwegian
|
|
| Jens Ole |
Lagt på d. 29/11-2014 19:31
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 156 |
Hej Allesammen. Jeg prøvede Norwegians direkte fly fra Kbh til Bkk d 9-10 til 17-10 ,en lille hurtig tur,så konen lige kunne lukke forretningen og holde lidt ferie med familien. Jeg var lidt skeptisk,men prisen på 2699 var meget tiltalende.Dette er prisen uden noget som helst,dog 10 kg håndbagage.Man kan tilkøbe en pluspakke for 499 pr vej som inkluderer mad(det så bestemt ikke indbydende ud,20 kilo indchekket bagage samt sædevalg. Jeg fravalgte pluspakken og købte bare 20 kilo extra online for 240 kr. På vej til kbh købte vi hver 2 sandwich som vi kom i vores håndbagage,så måtte vi jo klare os med det. Indchekningen foregik helt problemfri,man laver det hele selv ved automaten,og den indchekket bagage tog kun 5 minutter at komme igennem. Boarding gik problemfrit og jeg var noget overrasket over den benplads jeg havde,da det normalt er et problem for mig. Take-off og vi er på vej,de 2 første timer går med at personalet servicerer dem der har betalt for pluspakken,så de kan få deres mad osv. Derefter åbner snackbaren,hvor man kan købe drikkevarer og sandwich og snacks. Jeg var overrasket over at det ikke kostede mere. 1x33cl cola=4 dollars , det samme for en kop kaffe. Så snart man havde betalt med sit kreditkort i skærmen på sædet , gik der måske 2 minutter så havde du varen Deres infligth intertainment var det bedste jeg endnu har oplevet i forhold til andre selskaber. Jeg følte også at støjniveuet var noget lavere end normalt og det var selvom vi sad lige ved vingen(motorerne) Alt i alt en meget positiv oplevelse,som jeg bestemt vil gøre igen,når jeg skal derned til Okt 2015. Kan forøvrigt allerede bestille billetterne nu , pris 2800. Dejligt at Thaiairways har fået konkurence på ruten,til glæde for os andre. Mvh Jens Ole |
|
|
|
| hiks |
Lagt på d. 29/11-2014 23:07
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 209 |
flot anmeldelse.... og ja der skal være min. 2 selskaber direkte så der er lidt konkurrence. Men lidt sjovt flyturen med norwegien er ca. 1 time længere ind thai. da selskabet ikke vil betale afgiften for at flyve gennem rusland. Var der fri internet? |
|
|
|
| Mykland |
Lagt på d. 29/11-2014 23:39
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 72 |
Jeg har lige fløjet BKK-CPH med Norwegian, og har absolut intet at udsætte på turen. Jeg tilkøbte pakken til 499,- så jeg kunne reservere sæde, få mad/drikke og 20 kg ekstra bagage. Så det blev i alt 2231,- det er jo ikke så galt på denne årstid, og jeg bestilte 5 dage før jeg skulle flyve. Så 10 kg håndbagage og 2 x 20 kg indchecket bagage, ikke så ringe endda. Jeg synes det mad/drikke/snacks man kan købe ombord er pænt dyrt, men det kan man jo bare lade være med, og købe lidt og tage med i stedet for. |
|
|
|
| handy |
Lagt på d. 30/11-2014 01:20
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1057 |
Mykland skrev: ...Dejligt at høre noget positivt omkring dem har selv fløjet med dem en enkelt gang og alt gik efter planen og gør det sikker også igen til sommer og skal også uden tvivl ha extra 20 kg på returrejsen mod Bangkok så køleskabet kan blive godt fyldt op...god søndag Jeg har lige fløjet BKK-CPH med Norwegian, og har absolut intet at udsætte på turen. Jeg tilkøbte pakken til 499,- så jeg kunne reservere sæde, få mad/drikke og 20 kg ekstra bagage. Så det blev i alt 2231,- det er jo ikke så galt på denne årstid, og jeg bestilte 5 dage før jeg skulle flyve. Så 10 kg håndbagage og 2 x 20 kg indchecket bagage, ikke så ringe endda. Jeg synes det mad/drikke/snacks man kan købe ombord er pænt dyrt, men det kan man jo bare lade være med, og købe lidt og tage med i stedet for. ![]() |
|
|
|
| Anonym Bruger |
Lagt på d. 30/11-2014 01:34
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 257 |
gad vide om norwegian ville syntes om at alle passagerer tager deres madpakker med på turen? jeg ville personligt så have en madpakke med gamle ole og makrel salat og mon så ikke madammen ville have sin evendelige som tam plah lahr med på turen, der ville blive en herlig fims i kabinen som minder om de gode gamle skole dage med stinkende madpakker, men skide være med det, det er jo så billigt, så billigt med norwegian. dette scenario samt den overhængende fare for at norwegians boing lort ikke kan flyve så man bliver flere dage forsinket uden hverken information eller forplejning, gør at jeg nok skulle være slemt på røven før jeg ville vælge at købe en billet hos HR Kjoss |
|
|
|
| chaingmai |
Lagt på d. 30/11-2014 06:05
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 811 |
go ide number1kk...........du kunne jo også tage camping gas med og lave guleærter.............![]() |
|
|
|
| Jens Ole |
Lagt på d. 30/11-2014 07:04
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 156 |
number1kk skrev: gad vide om norwegian ville syntes om at alle passagerer tager deres madpakker med på turen? jeg ville personligt så have en madpakke med gamle ole og makrel salat og mon så ikke madammen ville have sin evendelige som tam plah lahr med på turen, der ville blive en herlig fims i kabinen som minder om de gode gamle skole dage med stinkende madpakker, men skide være med det, det er jo så billigt, så billigt med norwegian. dette scenario samt den overhængende fare for at norwegians boing lort ikke kan flyve så man bliver flere dage forsinket uden hverken information eller forplejning, gør at jeg nok skulle være slemt på røven før jeg ville vælge at købe en billet hos HR Kjoss He He Kan sagtens følge dig , og det kan da også være at Norwegian på et tidspunkt forbyder medbragt mad. Det kunne være sjovt hvis personalet kom til en , og sagde at den gamle ole kunne jeg godt smide i skraldespanden,hvorved man svarer : det er ikke gamle ole , jeg har blot taget mine sko af :-) |
|
|
|
| Anonym Bruger |
Lagt på d. 30/11-2014 07:37
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 257 |
chaingmai skrev: go ide number1kk...........du kunne jo også tage camping gas med og lave guleærter............. ![]() man kan jo også vælge det aller billigste alternativ, nemlig at stikke tommelfingeren i røven og køre herned på albuen, så er der vist heller ikke mere at spare... |
|
|
|
| handy |
Lagt på d. 30/11-2014 07:46
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1057 |
nu er det ligesom også svært at medbringe andet en mad der er købt i lufthavnen efter sikkerheds tjek... men hellere en kold vhopper en deres mad men igen 2 billetter direkte BKK-KBH 10.500 DK 10 timers flyvning Thai skal ha 17.000 hvis jeg er heldig og jeg skal ikke nå en skid bliver den 3 dage forsinket i BKK holder jeg ferie på det hotel vi for anvist indtil flyveren letter mit største problem må være hvis fruens visa overskrides ved forsinkelse fra København....![]() |
|
|
|
| Fotofreak |
Lagt på d. 30/11-2014 08:10
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 489 |
hiks skrev: flot anmeldelse.... og ja der skal være min. 2 selskaber direkte så der er lidt konkurrence. Men lidt sjovt flyturen med norwegien er ca. 1 time længere ind thai. da selskabet ikke vil betale afgiften for at flyve gennem rusland. Var der fri internet? http://norwegian-...l/a_id/366 M.v.h. Fotofreak |
|
|
|
| hiks |
Lagt på d. 30/11-2014 10:10
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 209 |
Jeg håber de for lidt succes og nok passagere så de kan blive ved med at flyve denne rute, jeg ta dem næste år. |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.