Se indlæg
 Udskriv debat
Etplans hus i Pattaya sælges !
nakpakdee
Grunden er 220 kvm og huset er ca 110 kvm med 3 soveværelser og et stort nyt badeværelse og nyt køkken.

Huset sælges fuldt møbleret med alt hvad sig dertil hører, du/i skal bare have kufferten med !

2 aircons, blæsere i loftet og på gulvet i alle rum, 2 køleskabe microbølgeovn,europæisk vaskemaskine, alt i køkken udstyr dobbelt gas kogeblus. 2 tv, stort musikanlæg, dvd med 50 film. Plus meget mere.

Huset er beliggende på Soi Khao Talo ( lige overfor Lotus syd )

Jeg sender gerne billeder af huset om nogen har interresse i det.

Pris 1.700000 Bath eller 250,000 kr.

Email mig hvis det har interresse.

Mvh Svend.

Pescator
Hej Svend,

Jeg kan se, at du ikke rigtig har fået feedback på dit indlæg.
Du kunne overveje om du havde lyst til at henvende dig til danske Preben på [url]www.udonrealestate.com[/url]
Han handler overvejende med huse i Issan, men jeg har dog bemærket at han har et enkelt til salg på fx. Phuket også.
Har hørt meget godt om ham og hans virksomhed og har også selv haft glæde af hans ekspertise i forbindelse med en konkret salgsopstilling.

Held og lykke

mvh
Michael.
ถามเมียไปทำไมอยากรู้อยากเห็นหรือ

dkjohnt
Det er vel ikke Puch Jenses hus???
Boet i Thailand - Cambodia - Myanmar siden 1994, heraf 8 år som guide.

"If you havnt been - you havnt live"

surin
så vidt jeg kan se så kan du selv bygge et tilsvarene hus for ca. det halve af hvad han vil sælge huse til

dkjohnt
og med arbejdskraft fra Cambodia, (50baht om dagen) og materialer fra Isan, kan det ikke gå helt galt.........

dkjohnt
1.700.000 baht !!!
Så meget vil kun en uvidende da give for et hus. Helt hen i vejret.
Der bygges da større huse for langt under det halve rundt omkring.
Ja, hvad ved jeg.....men det er for meget.

Davser
Ja men grund prisen er måske større der i pattaya
end ude på landet,og det kan være derfor at prisen er så høj,
og det er jo ikke en høj pris i pattaya
bamsen

nakpakdee
Mange tak Michael, men jeg har den hos 2 mæglere i Pattaya allerede ja jeg har snakket med Preben tidligere helt klart en fin fyr der ved hvad han snakker om.

Nej det er ikke Jens´s hus men mit ligger kun en gade derfra, og John det er da en latterlig bemærkning du kommer med der du har sq ikke engang set huset eller noget som helst, men du snakker jo som du har forstand til !!!

Og Surin det er jo ikke huset der koster det er grunden, som de fleste jo ved er grundpriserne steget siden 1997 og gør det stadig.

Har forresten næsten solgt huset til en Amerikaner, så det er jo godt nok.

Svend.

jager
vi solgte vores hus i pattaya for 12 år siden det var på ca 70 m2 og 200 m2 grund, vi fik dengang 100.000 dkr, men den gang var kursen også lidt anderledes, gav selv 75.000 2 år før

jager

surin
misforstået igenSad prisen på huset i pattaya er sikkert ok det jeg mente var hans priser på huse i issan på at trykke på linket og bliv overrasket

dkjohnt
Jeg synes bare at i betragtning af husets beliggenhed (kao Talu) og et m2 mål på 100, så er 1,7 alligevel meget.....selv i Pattaya - hvor priserne jo skrues en del i vejret for faranger. Thaier handler huse til helt andre priser.....
Har selv været en del rundt for at se på hus i området og må erkende at jeg faldt for et hus på 140m2 med 250m2 grund. Blev tilbudt det til 1,200.000. Min kone blev tilbudt selvsamme hus for 1.000.000. altså 200.000b billigere end jeg (som farang). Så jeg mener bare at priserne er skruet i vejret når farang handler.
men er da glad over hvis du får det solgt til den pris.

jesper_dk
dkjohnt,nu er det jo et gammelt indlæg og jeg ved at priserne er højere nu end for 1 år siden, men det er helt rigtigt at priserne er skruet helt i top når Farang handler huse og Condo specielt i Pattayay/Jomtien området og jeg forstår virkeligt ikke at nogen køber lejligheder i de områder.Jeg tror ikke på at priserne kommer meget højere op jeg tror at priserne falder lige pludselig og at man kommer ud for store tab.Lige nu er Tyrkiet det same som Thailand og man ser at priserne på legligheder bare stiger og stiger men der må sgu være et loft et eler andet sted (eller hvad?)
Har selv købt lejlighed i Tyrkiet men hader det (forbandet land) har kun været der 1 gang (kun investering) mit hjerte og famili er i Thailand.
Jeg er åben for nye investeringsforslag i Thailand, hvis det er fornuftigt.
Jesper_dk

nakpakdee
Hej Jesper

Hvis nu man kan lide dette område køber man vel her sådan er det da.
Hæ hæ Tyrkiet, det er en prut i en pølseæske det tror jeg ikke en dyt på, de sælger de huse/ lejligheder dernede pga folk tror på de kommer med i EU og det gør de nok også ........ i år 2300 :-)

Mht mit hus som er omtalt her blev det solgt for 3 mdr siden for 2 millioner minus mæglersalæret, så det gav jo en lille skilling i lommen :-)

Og mht huspriserne vil jeg give dig ret Jesper de kan ikke presses meget højere her i området.

Og investering jamen jeg kender en der vil starte en rejefarm i Issan og hun mangler kuuuunnnn lige 2 mil Grin Deettt gaazzzzz !

Mvh Svend.

Spring til debat: