Se indlæg|
flytype
|
|
| lupin12 |
Lagt på d. 26/12-2014 11:59
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 10 |
Hej igen Så har jeg et spørgsmål mere. Jeg kan se at spies flyver til koh samui med mellem landing i bangok Jeg kan se at de benytter thai airways som partoner men kan ikke se hvilket fly de benytter. Her tænker jeg på hvor god benplads der er i deres fly. er der en der ved noget om det. På forhånd tak ![]() |
|
|
|
| mudi |
Lagt på d. 27/12-2014 04:44
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 117 |
Benplads okay. |
|
|
|
| kiml |
Lagt på d. 27/12-2014 08:34
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 686 |
de bruger Boeing 777 - 300er 77W Economy 32 pitch Width 18 lupin12 skrev: Hej igen Så har jeg et spørgsmål mere. Jeg kan se at spies flyver til koh samui med mellem landing i bangok Jeg kan se at de benytter thai airways som partoner men kan ikke se hvilket fly de benytter. Her tænker jeg på hvor god benplads der er i deres fly. er der en der ved noget om det. På forhånd tak ![]() |
|
|
|
| hiks |
Lagt på d. 27/12-2014 09:42
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 209 |
Jeg troede kun det var bankkok air mellem bangkok og koh sumui, er det nyt med thai også flyver. turen ta ca. 50min afhængig af fly type propel eller jet, så ben pladsen er vel ikke så vigtig, det er ikke som lav pris i europa, der er plads til alle også dem med lange ben. |
|
|
|
| Girobank |
Lagt på d. 27/12-2014 10:05
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 527 |
Bangkok Airways flyver med ikke alt for store fly, benpladsen er der ikke meget af-men flyvetiden re jo også ret kort. Thai Airways har fløjet til Koh Samui i en del år efterhånden, lidt dyrere end Bangkok air. Anden mulighed er til Surat Thani airport og videre til Samui med bus. Der er flere selskaber,der flyver til Surat Thani airport. Mae Phim, Klaeng, Rayong
www.maephimproperty.com |
|
|
|
| hiks |
Lagt på d. 27/12-2014 10:20
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 209 |
Girobank skrev: Bangkok Airways flyver med ikke alt for store fly, benpladsen er der ikke meget af-men flyvetiden re jo også ret kort. Thai Airways har fløjet til Koh Samui i en del år efterhånden, lidt dyrere end Bangkok air. Anden mulighed er til Surat Thani airport og videre til Samui med bus. Der er flere selskaber,der flyver til Surat Thani airport. hvis man vil spare penge er det et godt alternativt. |
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 27/12-2014 11:43
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3980 |
hiks skrev: Girobank skrev: Bangkok Airways flyver med ikke alt for store fly, benpladsen er der ikke meget af-men flyvetiden re jo også ret kort. Thai Airways har fløjet til Koh Samui i en del år efterhånden, lidt dyrere end Bangkok air. Anden mulighed er til Surat Thani airport og videre til Samui med bus. Der er flere selskaber,der flyver til Surat Thani airport. hvis man vil spare penge er det et godt alternativt. Jeg og min hustru valgte alternativet, så kunne vi altid bruge de sparede 10.000 baht på noget andet. |
|
|
|
| lupin12 |
Lagt på d. 28/12-2014 09:46
|
Tak for jeres svar , turen fr Bangkok til koh samui er som i skriser ikke så vigtig pga den korte flyvetur. Det er mere turen fra København til Bangkok . Jeg har fundet ud af at det er et b777 fra thai air ways og det er rutefly. Men kan ikke så hvor mange pitch sæderne er. Ha et godt nytår |
|
|
|
| milex |
Lagt på d. 28/12-2014 10:22
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 830 |
@lupin12 Her er 'din' flyver: http://www.seatgu...00_77R.php |
|
|
|
| jc |
Lagt på d. 28/12-2014 10:49
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 597 |
Milex angiver forkert flykonfiguration. Det korrekte er [url] http://www.seatgu...-300ER.php [/url] Boet i Bangkok 1980-1983.
|
|
|
|
| milex |
Lagt på d. 28/12-2014 11:55
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 830 |
jc har ret!!!. Jeg søgte på Seatguru på flight-number, og den konfiguration Seatguru viser er forkert. |
|
|
|
| lupin12 |
Lagt på d. 28/12-2014 18:42
|
Ok tak igen , er i sikre på at det er den 32 pitch![]() |
|
|
|
| Fotofreak |
Lagt på d. 28/12-2014 20:15
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 489 |
Jeg tilslutter mig også pitch 32" / width 18" Nedenfor er et link til en video fra samme type fly & sædekonfiguration som du overvejer at flyve med. Her kan du gå en tur ned ad midtergangen. Bording starter 2:32 min. inde i videoen - Det mest interessante for dit vedkommende (tror jeg) kan ses 3:41 min. inde i videoen https://www.youtu...WxEb9X3mrY Du får også lige Thai Airways sædeplan CPH / BKK / CPH Klik på foto for større billede & brug derefter zoom muligheden hvis nødvendigt [img]http://www.thaiairways.dk/static/common/imgscontent/exp_thai/our_aircraft/Large_Image/B777-300ER_77B.jpg[/img] is not a valid Image. http://www.thaiai...-312.page? M.v.h. Fotofreak Redigeret af Fotofreak d. 28/12-2014 20:33 |
|
|
|
| lupin12 |
Lagt på d. 29/12-2014 08:28
|
Takker mange gange |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.