Se indlæg
 Udskriv debat
Malaysia, oversvømmelse
kisser
Jeg er bekendt med, at der er eller har været voldsomme oversvømmelser i Malaysia for et par uger siden og flere tusind har været på flugt. MEN, er der nogen der ved lige nu, hvordan situationen ser ud? Jeg har forsøgt at få fat i nogle oplysninger flere steder, men har ikke fået noget der viser noget her og nu. Vi har planlagt en rejse dertil sidst i januar, der selvfølgelig ikke bliver til noget, hvis situationen er blevet bedre.

kisser
Der skal stå, at vi naturligvis ikke tager dertil, hvis situationen IKKe er blevet bedre.

hugoboerge
kisser skrev:

Der skal stå, at vi naturligvis ikke tager dertil, hvis situationen IKKe er blevet bedre.

Du skriver ikke hvor du skal hen i Malaysia. Malaysia er et stort land og det er ikke hele landet der er oversvoemmet.

Oversvoemmelserne er i nord oest Malaysia i staten Kelantan.

kisser
Vi havde tænkt os Kuala Lumpur og Penang.

hugoboerge
kisser skrev:

Vi havde tænkt os Kuala Lumpur og Penang.

Saa er der ingen grund til bekymring. Penang kaldes ogsaa for "Pearl of the Orient" og er et dejligt sted. Kan anbefale i bor ved Ferringhi Beach som er udenfor Georgetown. Herudover er Penang's koekken meget beroemt saa maden er saerdeles god. Jeg har besoegt Penang adskillige gange.

Jeg er ikke saerlig velbevandret mht Kuala Lumpur men dog et besoeg vaerd.

kisser
Mange tak for orienteringen til hugoboerge.

Spring til debat: