Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Jeg er bekendt med, at der er eller har været voldsomme oversvømmelser i Malaysia for et par uger siden og flere tusind har været på flugt. MEN, er der nogen der ved lige nu, hvordan situationen ser ud? Jeg har forsøgt at få fat i nogle oplysninger flere steder, men har ikke fået noget der viser noget her og nu. Vi har planlagt en rejse dertil sidst i januar, der selvfølgelig ikke bliver til noget, hvis situationen er blevet bedre.
Saa er der ingen grund til bekymring. Penang kaldes ogsaa for "Pearl of the Orient" og er et dejligt sted. Kan anbefale i bor ved Ferringhi Beach som er udenfor Georgetown. Herudover er Penang's koekken meget beroemt saa maden er saerdeles god. Jeg har besoegt Penang adskillige gange.
Jeg er ikke saerlig velbevandret mht Kuala Lumpur men dog et besoeg vaerd.