Se indlæg
Side 1 af 2: 12
|
|
12call simkort udgår efter 1,5 år
|
|
| jh |
Lagt på d. 05/01-2015 05:54
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 700 |
Nogen herinde der kender alder på simkort fra 12 call den udgår her til sommer da har jeg haft den i 1,5 år kan det være rigtigt.Min kone siger kort holder i 3 år men hun har da haft hendes længere,men det kan hun ikke svarre på.Har nogen af jer været udsat for det.Ved godt hvis man ikke tanker inden for en vis tid udgår den men dette er ikke tilfældet.Jeg har logget mig ind på ais hjemmeside der står den udgår 06/06-2015. |
|
|
|
| Dalton |
Lagt på d. 05/01-2015 07:05
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 326 |
Jeg har haft samme 12call nummer i over 5 år og der har altid stået en dato hvortil den er gyldig, medmindre den bliver fyldt på igen. Det vil sige, datoen bliver skubbet frem hvergang du tanker. At den skulle udløbe efter 3 år, har jeg aldrig hørt om, mit er i hvert fald noget ældre. Dalton |
|
|
|
| Kim Ludvigsen |
Lagt på d. 05/01-2015 07:10
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2627 |
jh skrev:Jeg har logget mig ind på ais hjemmeside der står den udgår 06/06-2015. Er du sikker på, at det ikke er udløbsdatoen, hvis du ikke tanker op? |
|
|
|
| Saendaeng |
Lagt på d. 05/01-2015 08:36
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1277 |
Har haft det samme nummer og simkort i 7 år. Og det er aldrig løbet ud. Bare husk at påfylde engang imellem.
Michael B Kristensen
|
|
|
|
| jh |
Lagt på d. 05/01-2015 08:45
|
|
Jeg tankede i lufthavnen i 12call butik 16 December 2014 men jeg ligger lige kopi her fra Ais siden. Mobile service year 1 Year(s) 1 Month(s) Remaining balance 121.13 Baht Remaining validity Valid untill 06 July 2015 ( 182 days) Call plan • 3G NetSIM1st 19B Weekly 30MB_MF[Voice0.75B/Min] • 3G NetSIM19B Weekly Internet 30MB • MaoMao199 unlimt300MB free600MB more detail... Internet Charging Type Volume-Based Charging Value added service • EDGE/GPRS • 3G 2.1GHz Plus + VDO Call |
|
|
|
| Bade-Dyr |
Lagt på d. 05/01-2015 09:05
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 587 |
Ved True og D-Tac "skubbes" ens validity periode ved påfyldning. jeg smider altid penge på i 7/11, eller de små automater man kan indtaste telefon nummer og beløb, også smide penge i den lille maskine. Samt der er mulighed for at få ekstra måned validity på ved at sende en SmS. koster hvis 5 eller 10 baht for nogle ekstra måned. |
|
|
|
| jh |
Lagt på d. 05/01-2015 09:13
|
|
Bade-Dyr skrev: Ved True og D-Tac "skubbes" ens validity periode ved påfyldning. jeg smider altid penge på i 7/11, eller de små automater man kan indtaste telefon nummer og beløb, også smide penge i den lille maskine. Samt der er mulighed for at få ekstra måned validity på ved at sende en SmS. koster hvis 5 eller 10 baht for nogle ekstra måned. Jeg har foresten også tanket for 100 Baht i Family market siden d 16/12 men det ændrede da intet ved datoen. |
|
|
|
| Dalton |
Lagt på d. 05/01-2015 09:36
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 326 |
Hvid du trykker *121# skulle den vise saldo og "holdbarheds dato" Fyld på igen og check en gang til og se om datoen har flyttet sig. Mener at du får længere holdbarhed hvis du fylder et større beløb på Dalton |
|
|
|
| jh |
Lagt på d. 05/01-2015 09:50
|
|
Dalton skrev: Hvid du trykker *121# skulle den vise saldo og "holdbarheds dato" Fyld på igen og check en gang til og se om datoen har flyttet sig. Mener at du får længere holdbarhed hvis du fylder et større beløb på Dalton Det har jeg prøvet men datoen ændrer sig ikke som den altid har gjort så den ophører nok men forstår bare ikke hvorfor. |
|
|
|
| jc |
Lagt på d. 05/01-2015 09:54
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 597 |
Har haft samme nummer i 9 år. Påfylder ca. 1.000 Baht når jeg er i Thailand (svarer til det jeg bruger) og får en gyldighedsdato 1 år frem i tiden.
Boet i Bangkok 1980-1983.
|
|
|
|
| Conrad |
Lagt på d. 05/01-2015 15:46
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 959 |
Hvor lang tid frem i tiden man faar gyldighed ved optankning, kan afhaenge af hvilket produkt man har. Jeg har hos DTAC og faar et aar frem ved optankning. Men jeg havde et andet Sim kort og der aendrede DTAC tiden fra et aar saa det kun var maaske 2-3 maaneder og desvaerre saa loeb det ud og de solgte nummeret til en anden. Saa spoerg hos teleselskabet hvor laenge optankning varer og faa evt. loebetiden aendret. Jeg fylder op via netbank |
|
|
|
| Kim Ludvigsen |
Lagt på d. 05/01-2015 15:51
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2627 |
Jeg har lige fyldt min op d. 3/1, og her er udløbstiden nu d. 4/12 - altså om 11 måneder. Jeg lagde ikke mærke til udløbstiden før opfyldning.
|
|
|
|
| jh |
Lagt på d. 06/01-2015 02:10
|
|
Prøvede at fylde 50 Baht på i aftes det gav 1 mdr mere.Da jeg var her i juli gav det også 1 år frem hver gang jeg tankede.Jeg havde kort ved true før det var også 1 år men kortet gik i stykker,nå men vi ser til Juli når jeg skal herned igen hvad for en jeg da tager.Men køber i lufthavnen ikke ved sælgerne i BigC som jeg sidst har købt kort. |
|
|
|
| handy |
Lagt på d. 06/01-2015 02:48
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1057 |
jh skrev: ....Prøvede at fylde 50 Baht på i aftes det gav 1 mdr mere.Da jeg var her i juli gav det også 1 år frem hver gang jeg tankede.Jeg havde kort ved true før det var også 1 år men kortet gik i stykker,nå men vi ser til Juli når jeg skal herned igen hvad for en jeg da tager.Men køber i lufthavnen ikke ved sælgerne i BigC som jeg sidst har købt kort. det har aldrig givet et år ved blot at påfylde for 50 bath sorry eller det har i hvert fald aldrig gjort på min har aldrig haft andet gemmen mange år, men man kan ringe til kundeservise så tager de et eller andet beløb for det skal være gyldigt et år frem hvis du ikke selv sætter penge nok ind.... ![]() |
|
|
|
| jh |
Lagt på d. 06/01-2015 03:32
|
|
handy skrev: jh skrev: ....Prøvede at fylde 50 Baht på i aftes det gav 1 mdr mere.Da jeg var her i juli gav det også 1 år frem hver gang jeg tankede.Jeg havde kort ved true før det var også 1 år men kortet gik i stykker,nå men vi ser til Juli når jeg skal herned igen hvad for en jeg da tager.Men køber i lufthavnen ikke ved sælgerne i BigC som jeg sidst har købt kort. det har aldrig givet et år ved blot at påfylde for 50 bath sorry eller det har i hvert fald aldrig gjort på min har aldrig haft andet gemmen mange år, men man kan ringe til kundeservise så tager de et eller andet beløb for det skal være gyldigt et år frem hvis du ikke selv sætter penge nok ind.... ![]() Ja det kan vi jo få en længere diskussion ud af men jeg ved at ved optankning ved 50 Baht fik vi også et år frem i tiden da jeg gjorde det sidste år,men lad nu alt det ligge jeg køber en ny til Juli når jeg kommer.Kan det evt være det at kortet er med data det ikke holder længere. |
|
|
|
| Conrad |
Lagt på d. 06/01-2015 03:43
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 959 |
De forskellige mobil selskaber har flere produkter og ikke alle produkter giver 1 aar frem ved optankning, saa kontakt selskabet og spoerg hvad du har og faa det evt. aendret til et aar. |
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 06/01-2015 04:37
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3980 |
Købte et 12call den 25 december - AIS 3G Freedom smartphone sim. Tankede med 100 baht som udløber den 3.3.2015. Hvornår jeg mister telefonnummeret kan jeg ikke umiddelbart læse mig til. Ved dog af erfaring, at når jeg vender tilbage i Maj måned og sætter simkortet i telefonen, vil 12call bede mig om at tanke op,så jeg kan køre videre med samme telefonnummer. |
|
|
|
| Yonok |
Lagt på d. 07/01-2015 02:28
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 442 |
[url]h[url]ttp://www.holidayphone.com/payg-prepaid-sim-card-thailand?gclid=CPSayY3EgMMCFRUUjgodxxEASQ[/url][/url] |
|
|
|
| Yonok |
Lagt på d. 07/01-2015 02:33
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 442 |
h[url]ttp://www.holidayphone.com/payg-prepaid-sim-card-thailand?gclid=CPSayY3EgMMCFRUUjgodxxEASQ[/url] |
|
|
|
| jh |
Lagt på d. 07/01-2015 02:51
|
|
Linket dur ikke men jeg kan se hvem du hendviser til.Men jeg vil lige vise nogle ansmeldser om dem på vedlagte link. https://www.trust...ayphone.dk |
|
|
|
Side 1 af 2: 12
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.