Se indlæg
Thailand Portalen (version 2004) » Visum, indrejse og ophold i Thailand » Generelt omkring visum og indrejse
 Udskriv debat
ved i om man skal 30 dags visa
Nanoq4u2
hej jeg ved at planlægge en tur til philpiner hvor jeg rejser til fra danmark til thailand så til philipiner bag efter, og er der et par månder så tilbage til thailand en måndet jeg ville bare høre om at man skal ha visa ved kort ophold i lufthavn vel et par timer på rejse til phip... vhNanoq Angel

hugoboerge
Nanoq4u2 skrev:

hej jeg ved at planlægge en tur til philpiner hvor jeg rejser til fra danmark til thailand så til philipiner bag efter, og er der et par månder så tilbage til thailand en måndet jeg ville bare høre om at man skal ha visa ved kort ophold i lufthavn vel et par timer på rejse til phip... vhNanoq Angel

Formoder du er i transit i lufthavnen saa du skal ikke igennem immigrationen saa nul visa.

Nanoq4u2
mange tak Smile

vandango
Det kommer vel også an på, om kufferten er indchecket hele vejen til Phillipinerne.

hugoboerge
vandango skrev:

Det kommer vel også an på, om kufferten er indchecket hele vejen til Phillipinerne.

Det maa man da haabe for traadstarter eftersom han skriver "kort ophold i lufthavnen".

hiks
der er hundekoldt på philipinerne nu.

SteenJ
hiks skrev:

der er hundekoldt på philipinerne nu.

Ja gu er der så......ca. 30 plus om dagen lille smule mindre om natten.
mvh.
HUSK..Du SKAL redde dig selv, før du kan redde andre.

Spring til debat: