Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Thailand er fyldt med ulovlige hoteller. En undersøgelse foretaget af Thai Hotels Association, som har kigget på booking-siten Agoda, viser at 4,900 hoteller med 169.000 værelser ikke har de nødvendige tilladelser.
Thailand er fyldt med ulovlige hoteller. En undersøgelse foretaget af Thai Hotels Association, som har kigget på booking-siten Agoda, viser at 4,900 hoteller med 169.000 værelser ikke har de nødvendige tilladelser.
Artiklen naevner intet om hvori de ulovligheder bestaar.
Aetas Hotel/Service Apartment paa Soi Ruam Rudee skal ihvertfald rives ned eftersom man har bygget illegalt, men lad os nu se hvad der sker i det tilfaelde.
Af egen erfaring kan jeg fortaelle at f.eks i Krabi gives ingen hotel licenser til etablisementer under 40 vaerelser. Og ingen bryder sig iøvrigt.
Thai hotel assosiation kaemper desperat for sine medlemmer nu da turiststrømmen mindsker.....
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits."
Albert Einstein
At ting er ulovilige eller ej er to sider af den samme mønt. Sikkerheden er den sammen uanset om du bor i et "ulovligt" hotel eller i et 5 stjernet lovligt hotel. Det her er Thailand og tak-og-lov ikke firkantede Danmark. Jeg håber at Thailand aldrig nogensinde bliver firkantet...
Der er heller ingen licenser her på koh chang vi har lige startet nyt resort med 11 bungalows
Eneste krav var skat for 11 rum, licens for alkohol sag og licens for vej skilt
Tillykke med dit resort buick, håber at det bliver en god forretning.
Jeg kom lige til at falde over den licens for vejskilt?
Der var en polimik tilbage her på sitet for nogle år siden, omkring danskere og deres erhverv i Pattaya, hvor de blev opkrævet penge for at skilte for virksomheden ud til gaden.
Man mente at det gik til politiets kaffekasse.