Se indlæg
 Udskriv debat
THAI tæt på betalingsstandsning
jc
... men juntaen holder hånden under dem.

Det ser ud som om store ændringer er på vej efter mandagens krisemøde:

http://www.bangko...ys-thai-pm

Boet i Bangkok 1980-1983.

natty
Udover at det er de samme planer som er udrullet for et par måneder siden, er overskriften vist forkert. Thai er netop ikke tæt på betalingsstandsning, som jeg forstår det i artiklen, fordi regeringen ikke ønsker det.....og det tror jeg enhver regering i Thailand ville prøve at forhindre, militæret eller hvem ellers....men jeg er da glad for at mine sidste 10800 point er overført til min EB konto :-)
Det er dog godt, at regeringen nu tager fat om de problemer, som Thai også har lidt under, i årevis også under andre regeringer, og som har ladet stå til for ikke at fornærme den såkaldte elite.
Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin

hugoboerge
Militaeret goer blot hvad ingen andre har turdet goere foer, bl.a. salg af lang-rute flyene, salg af aktiver osv.

Asian Farmer
hugoboerge skrev:

Militaeret goer blot hvad ingen andre har turdet goere foer, bl.a. salg af lang-rute flyene, salg af aktiver osv.

Præcis, tidligere vedtagede love etc blir nu ført ud i livet. Med militær opbakning!
Og det er rigtig godt.....særligt hvis de stopper inden det blir for regel-ret og kedeligt at være her ;-)

Spring til debat: