Se indlæg|
stavefejl i flybilletter
|
|
| nusser |
Lagt på d. 28/01-2015 20:28
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 1 |
Hejsa Nogen der har erfaringer med stavefejl? Jeg er kommet til at skrive min datters mellemnavn forkert det er et enkelt e der mangler. Jeg har kontaktet både Ticket.dk hvor billetten er købt og turkish Airlines men de kan/ vil ikke ændre billetten begge har skrevet en note og siger at dette burde være okay. Nogen der har prøvet det? Frygtet at blive afvist :-( |
|
|
|
| handy |
Lagt på d. 29/01-2015 02:26
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1057 |
nusser skrev: Hejsa Nogen der har erfaringer med stavefejl? Jeg er kommet til at skrive min datters mellemnavn forkert det er et enkelt e der mangler. Jeg har kontaktet både Ticket.dk hvor billetten er købt og turkish Airlines men de kan/ vil ikke ændre billetten begge har skrevet en note og siger at dette burde være okay. Nogen der har prøvet det? Frygtet at blive afvist :-( har før lavet den selv med et enkelt og der var ingen problemer fik oplyst en vis antal slåfejl var der plads til og det var mere en den ene jeg havde lavet det er godt nok nogle ar siden....har i øvrigt en der rejse herud med Thai i November som jeg skulle flyve indenrigs med og fortalte jeg skulle bruge han navn som det stod i passet han oplyste Arthur Jensen og senere da han er ankommet her for jeg han pas i hånden og ser han har 2 andre mellemnavne og fortæller jeg jeg skulle ha haft hans fulde navn han fortæller så det har de heller ikke fået hos Thai på halmtorvet og det var der ingen der havde spurgt til ved check ind ![]() |
|
|
|
| ttah |
Lagt på d. 29/01-2015 14:52
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 123 |
Jeg har også stavet mit eget mellem navn forkert der var ingen problemer med thai i september 14 jeg gjorde dem ops på det men det var ok både ud og hjem
Livet er som en lang linje, man ved hvornår den starter men ikke hvornår den slutter.
Så lev livet. |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.