Se indlæg
Thailand Portalen (version 2004) » Visum, indrejse og ophold i Thailand » Visa Run og forlængelser
 Udskriv debat
visarun penang 3 gang men ikke 4 gange
Kenneth klamer
siger Royal Thai Consulate i penang 3 gang men ikke 4 gange og han var bestemt ikke klar på at give mig et tre måned mere han ville til at se id bevis som jeg prøvet at forklare ham at han ikke fik et bæder id bevis en et pas men jeg ose har et EU SYGESIKRINGSKORT men så blive han bare mere sur og sage at jeg ikke kunne få et nyt visa og at jeg måtte tage en flyver hjem og ikke over thailand jeg hade ellers fået af vide at der slet ikke var nogen problemer med at søge det her visa men det var der så af lige vel så jeg var nok lidt overrasket og min visa situation og en visa gertie var lige så overrasket som mig men han snaget mand fra Consulate og så skulle han se en fly bilet hjem til danmark og det fik han så og så et kopi af den ville han ose ha så det fik han så ose
men han vare stadie skide sur men jeg fik mit stempel men det var ikke et så godt et af dem for det var et maget stort og rødt stempel vor der står Remark The holder of this pasport travets to Thailand uander a tourist visa several times whism may result in refusal ofa visa in the future.når så her til er det så jeg godt gade vide om der nogen her der har prøvet at få sådan en i pas og vis ja vad siger de så til sådan en på den dansk thai Consulate .??????????????????.jeg forstår skue ikke thailand når det kommer til visa rageler for hos Den thailandske ambassade i Danmark fim jeg af vide da jeg komme for at søge tourist og de ikke kunne nå at lave mit visa til jeg skulle til Thailan at jeg sagens kun søge det same vise i de nærelægen lande op til thailand så jeg har troet at jeg har gjort som det som jeg skulle så jeg er nået øve over det stempel jeg har fået her

GAMBIT
http://tts.imtran...r.net/VOIN

Kim Ludvigsen
Nå, jeg var ikke den eneste, der har problemer med at forstå det indlæg.

Kenneth, hvis du må have hjælp, må du anstrenge dig lidt mere med at forklare os, hvad det egentligt er, du gerne vil. Og det er ikke, at du tilsyneladende er ordblind, der giver os problemer. Det er sjusk fra din side (uanset ordblindhed, bør du kunne afskrive en tekst korrekt) og vores manglende evne til tankelæsning.

Fortæl, hvilket visa du vil have. Umiddelbart kender jeg ikke til et visa, der skal fornys hver tredje måned.

Fortæl også, hvilket grundlag du søger visa på, fx:
Er du gift med en Thai?
Er du over 50 år?
Opfylder du de økonomiske krav?

Prøv at skrive lidt kortere sætninger, og benyt gerne flere afsnit - begge dele kan hjælpe med at gøre teksten mere overskuelig og letforståelig for os.
Mvh. Kim
Ferie i Thailand:
http://rejse-til-...

http://rejse-til-thailand.dk
GAMBIT
Du må gerne bruge mere end bare 1 punktum i dine beretninger

natty
Jeg er desværre selv lidt for slem til at skrive for lange sætninger.

Men som en klog mand engang sagde til mig er punktummer og linieskift din ven.

Jeg har sikkert i dette korte indlæg både lave grammatiske fejl og stavefejl, men håber det er til at forstå. :-)
Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin

max
kan det mon være et non immigrant o single entry han mener ?

Gapao2000
Som jeg forstår Kenneth, er problemet, at han er taget til Penang for at lave et Visarun, da han skal forlade Thailand hver 3. mdr og lave et nyt turistvisum hver gang, så han kan opholde sig i landet på denne måde. Nu er der så en pasbetjent, der har set dig sur på ham, fordi han får lavet det 4. turistvisum i rækken, og på den måde udnytter systemet lidt, da man almindeligvis skal have et andet type af visum for langtidsophold i kongeriget. Men som mange andre er det nemmeste for Kenneth blot at fortsætte med at lave turistvisum og på den kunne blive i Thailand uden at skulle døje med bøvlet med de andre typer. Måske han heller ikke kvalificerer til disse pga. alder eller manglende beskæftigelse.

Jeg har dog ikke noget råd til dig, nu da du har fået det stempel, men hvis du kan få lavet et nyt pas, så prøv ikke altid at vælge den samme grænseovergang. Vælg Malayasia nogle gange, Vientienne andre og Cambodia eller et andet land endnu andre gange, således din adfærd ikke virker mistænksom. Kan huske flere artikler i Bangkok Post, hvor det blev gjort klart, at Thai Police ville slår hårdere ned på visaruns og folk det udnyttede turistvisums til at opholde sig i landet af andre formål end blot turisme. Fx ilegalt arbejde og andet.

maik
Gapao2000 skrev:

Som jeg forstår Kenneth, er problemet, at han er taget til Penang for at lave et Visarun, da han skal forlade Thailand hver 3. mdr og lave et nyt turistvisum hver gang, så han kan opholde sig i landet på denne måde. Nu er der så en pasbetjent, der har set dig sur på ham, fordi han får lavet det 4. turistvisum i rækken, og på den måde udnytter systemet lidt, da man almindeligvis skal have et andet type af visum for langtidsophold i kongeriget. Men som mange andre er det nemmeste for Kenneth blot at fortsætte med at lave turistvisum og på den kunne blive i Thailand uden at skulle døje med bøvlet med de andre typer. Måske han heller ikke kvalificerer til disse pga. alder eller manglende beskæftigelse.

Jeg har dog ikke noget råd til dig, nu da du har fået det stempel, men hvis du kan få lavet et nyt pas, så prøv ikke altid at vælge den samme grænseovergang. Vælg Malayasia nogle gange, Vientienne andre og Cambodia eller et andet land endnu andre gange, således din adfærd ikke virker mistænksom. Kan huske flere artikler i Bangkok Post, hvor det blev gjort klart, at Thai Police ville slår hårdere ned på visaruns og folk det udnyttede turistvisums til at opholde sig i landet af andre formål end blot turisme. Fx ilegalt arbejde og andet.

Godt indlæg - jeg er helt enig ...
I fiktionen findes adgangen til virkeligheden …

maikjensen.dk

http://www.maikjensen.dk
Spring til debat: