Se indlæg|
De Enæggede Anders og Torben del 2
|
|
| TG950 |
Lagt på d. 04/02-2015 17:48
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1670 |
på tur med Anders & Torben, nyd den. Den, der vil gøre drøm til virkelighed, må vågne op først. både store & små stavefejl kan forekomme ![]() livet forståes forlæns, leves baglæns. Brug ikke dagen på at se dig tilbage, Du skal alligevel ikke den vej..... Lev med de beslutninger du tager, også selv om andre ikke acceptere det Livet er som en bog, du kan ikke ændre de ting der allerede er skrevet, - men du kan starte et nyt kapittel.. |
|
|
|
| Thomas72 |
Lagt på d. 06/01-2016 23:23
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1392 |
Tvillingerne Anders og Torben: Sådan forkæler vi vores thai-kærester For seks år siden mødte tvillingerne Anders og Torben Petersen deres kærester fra Thailand på samme dag. Siden har tvillingerne holdt deres langdistanceforhold varme ved at tale i telefon med thai-kæresterne næsten dagligt, og besøge dem i alt 12 gange. Tirsdag aften havde den anden sæson af 'Anders og Torben' premiere på TV2, hvor seerne får et indblik i tvillingernes fuldstændig identiske tilværelse. De bor sammen i et parcelhus i Holstebro, de står op samtidig og tager det samme tøj på, inden de tager på arbejde på den samme fabrik med den samme madpakke til frokosten. De er formand og næstformand i den samme skytteforening, de er begge med i Hjemmeværnet, og de stiller sammen op som frivillige ved håndboldstævner og til koncerter. Og ubevidst foretager de også de samme små handlinger på samme tid. Alle Anders og Torbens ferier går til Thailand, og når de endelig har mulighed for at være sammen med kæresterne, så bliver de forkælet efter alle kunstens regler. ... http://www.bt.dk/...-kaerester Hvis man ikke fik set afsnittet igår aftes, kan den ses her på TV2/Play. Der kræves login og som ny bruger er de 30 første dage gratis. Til Jer der rejser til Thailand for første gang, pas på!.
Thailand er vanedannende, stærk vanedannende!. Jeg ved hvad Jeg taler om. |
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 07/01-2016 07:30
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3980 |
Prøv at skrive "anders og torben" i søgefunktionen på YouTube, de er jo nærmest verdensberømte, ihvertfald i Danmark. ![]() |
|
|
|
| Thomas72 |
Lagt på d. 08/01-2016 12:15
|
|
Tyvene vidste åbenbart tvillingerne var taget til København, for at medvirke i Go' Aften Danmark på TV2 som man kan se/gen se i artiklen. Til Jer der rejser til Thailand for første gang, pas på!.
|
|
|
| Boes |
Lagt på d. 08/01-2016 14:59
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2688 |
Den er lukket på Youtube...
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits."
Albert Einstein |
|
|
|
| Thomas72 |
Lagt på d. 13/01-2016 17:12
|
|
Husk Anders og Torben på ny 2. del i aften kl. 2000 på TV2.
Til Jer der rejser til Thailand for første gang, pas på!.
|
|
|
| Thomas72 |
Lagt på d. 13/01-2016 22:54
|
|
Thomas72 skrev: Tyvene vidste åbenbart tvillingerne var taget til København, for at medvirke i Go' Aften Danmark på TV2 som man kan se/gen se i artiklen. TV indslag fra TVMV i fredags vedr. indbruddet. http://www.tvmidt...ger#player Til Jer der rejser til Thailand for første gang, pas på!.
|
|
|
| Thomas72 |
Lagt på d. 15/01-2016 19:50
|
|
Torben har ikke hørt fra sin thai-kæreste: Jeg skal finde en anden Kærlighedslivet har taget en vidt forskellig drejning for de folkekære tvillinger Anders og Torben Petersen fra Holstebro. Hvor Anders til sommer skal ringforloves med sin thailandske kæreste Don, skal Torben finde sig en ny kæreste. På samme dag for seks år siden slog lynet ned i tvillingerne fra Holstebro på en ferie i Thailand. 45-årige Anders blev kæreste med 41-årige Don, og tvillingebror Torben blev kæreste med Mam. Siden har de troligt hvert år rejst over og besøgt pigerne på en fælles ferie. Men som man kunne se i TV2-programmet i aftes, så gik det galt, da tvillingerne var i Thailand sidste gang; Torben hørte ikke fra Mam, og hun dukkede ikke op, mens Anders og Torben var i landet. Så mens forholdet mellem Anders og Don udviklede sig og blomstrede, så fik Torben noget at tænke over. - Jeg ringede til Mam og skrev, da vi var dernede, men jeg hørte ikke noget. Det sidste jeg har hørt fra hende, var en sms med ønsket om god jul og godt nytår. Ellers hører jeg ikke fra hende. Jeg skal have fundet en anden kæreste. Det optimale ville være at få det gjort forbi over en kop kaffe, men det er ikke sikkert hun vil det, fortæller Torben, som stadig synes, at det var en god ferie i Thailand. Han mangler i hvert fald ikke beundrere. ... http://herognu.dk...-en-anden/ http://www.bt.dk/...-hjaelp-ti Ja, det er ikke altid lige nemt med det kærlighed. Til Jer der rejser til Thailand for første gang, pas på!.
|
|
|
| Thomas72 |
Lagt på d. 17/12-2016 01:16
|
|
Anders og Torben har også deltaget i en lille quiz konkurrence, selvfølgelig i viden om Thailand. Se hvordan det gik Anders og Torben. Til Jer der rejser til Thailand for første gang, pas på!.
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.