Se indlæg|
Pc til at skrive Thai
|
|
| Top High Class Fashion |
Lagt på d. 23/02-2006 14:34
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 398 |
Hejsa Kan jeg faa min engelske laptop til at skrive Thai og hvis jeg kan hvordan Mvh Leo |
|
|
|
| claus31130 |
Lagt på d. 23/02-2006 14:48
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 966 |
ja du kan se nedenstående artikel http://www.dansk-...ticle_id=7 Den fortæller ganske vist om en dansk winxp installation Claus |
|
|
|
| xxxx |
Lagt på d. 23/02-2006 16:59
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1135 |
Hvis du i forvejen bruger en Engelsk udgave, saa er det nemmeste at installere en Thai udgave og tilfoej engelsk. Le-si |
|
|
|
| claus31130 |
Lagt på d. 23/02-2006 18:19
|
|
Så er der måske bare en ulempe for Leo ,,hvis det er en nyere version,,,det kan være at alle hans menuer m.m bliver på thai osse.............
|
|
|
|
| solmand |
Lagt på d. 23/02-2006 18:40
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 320 |
kan du men du skal jo også have et thai keayboard de har jo ikke abcd.........som os
Thailand er et godt sted at tag til.og de har dejlige søde kvinder men næsten umulige at få herop pga vores defekte lovgivning.............
|
|
|
|
| Robert Kronberg |
Lagt på d. 23/02-2006 19:04
|
![]() Antal indlæg: 3779 |
Jeg har bare puttet CD i igen og bedt om Thai, samme med Office, og så skirver den Engelsk, Thai og Dansk, men da jeg har engelsk keyboard skal jeg lige tænke, når jeg skriver dansk.
Visum-hjælp og kurser i dansk i Bangkok:
- Danskundervisning - PIRO Consulting Group - Visum til Danmark - Consular Services Asia "Hvis du er i et land i 14 dage, så kan du skrive en roman, hvis du er der i et halvt år, så kan du skrive en artikel, men hvis du er der i 20 år, så kan du ikke skrive noget." |
|
|
|
| claus31130 |
Lagt på d. 23/02-2006 19:20
|
|
Ja......der er ikke nogen grund til at ominstallere.......det andet tar ca 2minutter al lave om....... Claus |
|
|
|
| clydehaumann |
Lagt på d. 24/02-2006 02:45
|
![]() Antal indlæg: 1145 |
Idet jeg gaar ud fra at du benytter XP. Windows XP To install another language and keyboard layout in Windows XP, follow these steps: 1. In the Windows XP standard Start menu, click Start, and then click Control Panel. In the Windows XP classic Start menu, click Start, click Settings, and then click Control Panel. 2. Double-click Regional and Language Options. 3. Click the Languages tab, and then click Details under "Text Services and Input Languages". 4. Click Add under "Installed Services", and then click the language you want to add and the keyboard layout you want to use for that language. 5. To configure the settings for the Language bar, click Language Bar under "Preferences". Haaber det vil vaere til hjelp. Dansk Thai Sprogskole underviser i dansk på en måde der kan forståes. Har over 20 års erfaring i sprogundervisning.
Vi hjælper selvfølgelig gerne med visumansøgning og familiesammenføring. Har 8 års erfaring. Visum Hjælp. GRATIS Undervisning. SE VORES HJEMMESIDE. http://thaidanishservice.com https://www.facebook.com/groups/danskthaisprogskole/ |
|
|
|
| swaddii |
Lagt på d. 27/05-2006 21:35
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 258 |
Hej Solmand! jeg har et thai-tastatur,men jeg kan skrive på dansk eller thai eller engelsk,jeg instalerede det program som Webmaster lagde ud som link har ikke problemmer for man skifter jo bare sprog ![]() mvh falang ![]()
en gang Isaan altid Isaan |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.